Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی ، افزود: بخشی از بدهی که توسط حسابرسان سازمان حسابرسی قطعی شده است تا پایان سال ۹۵ ۸۰ هزار میلیارد تومان بوده است که این بدهی تایید شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بدهی محاسبه شده، برآورد ما این است که مجموع بدهی ها با در نظر گرفتن سالهای ۹۶ و ۹۷ به حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سئوال که سازمان برنامه و بودجه بدهی ۶۹ هزار میلیارد تومانی را برای سازمان تامین اجتماعی تایید کرده است، گفت: رقمی که سازمان حسابرسی اعلام کرد قطعی است و سازمان برنامه و بودجه در رقم اعلام شده اشتباه کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد ۵۰ هزار میلیارد تومانی که قرار بود در سال جاری بابت مطالبات تامین اجتماعی به این سازمان پرداخت شود، افزود: قرار بود این بدهی از طریق تهاتر شرکت های تامین اجتماعی با بانک مرکزی انجام شود که در برخی موارد بانک ها به بانک مرکزی بدهکار نبودن و یا اینکه شرکت ها به بانک ها بدهی نداشتند و گاهی نیز شرکت هایی بودن که به بانک مرکزی بدهکار بودن ولی تامین اجتماعی به آنها بدهکار نبود و...، که در این شرایط امکان تهاتر وجود نداشته است.

به گفته شریعتمداری، در مجموع کمتر از ۵ هزار میلیارد تومان از مبلغی که قرار بود پرداخت شود امسال هنوز باقی مانده است که در بودجه سال آینده عینا این اعتبار به سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد و امکان اینکه مبلغ باقی مانده از بین برود، وجود ندارد.

کد خبر 4512917 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم

عضو کمیسون عمران مجلس تاکید کرد : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است و این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

اقبال شاکری، عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : یکی از مشکلات اصلی در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، عدم شفافیت سازمان تامین اجتماعی است.

وی افزود : این سازمان، آمار و ارقام دقیقی از تعداد کارگران ساختمانی بیمه شده، ارائه نمی‌دهد.

شاکری اظهارداشت : همچنین، مشخص نیست که چه تعداد از کارگران ساختمانی، بیمه خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: این موضوع، باعث شده تا بسیاری از کارگران ساختمانی از حقوق خود محروم شوند.

شاکری ابراز داشت : مجلس از سازمان تامین اجتماعی می‌خواهد که در خصوص بیمه کارگران ساختمانی، شفافیت کامل داشته باشد.

عضو کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : مجلس خواستار شفافیت آمار افرادی است که به طور غیرقانونی، از بیمه کارگران ساختمانی استفاده می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم