Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@12:31:35 GMT

معامله قرن با چراغ خاموش!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۵۴۵

معامله قرن با چراغ خاموش!

روزنامه اصفهان روز سه شنبه در ستون سرمقاله خود مطلبی را با عنوان 'معامله قرن با چراغ خاموش! 'به قلم حسن روانشید منتشر کرد.

در این مطلب آمده است: استکبار جهانی اگر تلاش می کند تا نیل را به فرات اتصال دهد تنها به این دلیل است که بتواند از طریق ژاندارم قدیمی خود در منطقه یعنی دولت غاصب صهیونیستی، همه ذخایر مادی و معنوی خاورمیانه را تصاحب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه معدودی از آنها را توسط سران خود فروش سالهاست مصادره کرده است. سفر وزیر امور خارجه آمریکا در این روزها به کشورهای متعدد منطقه در راستای همین اهداف است که البته بیشتر این نشست ها با سردی و شکست روبرو شده است.
با ورود هنرپیشه ای تاجر به سیاست دنیا پرده از اهداف بلند مدت لابی صهیونیست ها برداشته شد که هدف اصلی از این انتصاب چیزی نیست جز همان سیاست های بریتانیای کبیر 70سال گذشته به منظور ارتقای قدرت و توان اسرائیل و سلطه از نیل تا فرات که امروز با نام دیگر معامله قرن به صحنه می آید. گرد و خاک های به پا شده توسط رئیس جمهور اجاره ای صهیونیست ها برای تنها چهارسال کاری، از بدو ورود به کاخ سفید آغاز شد که خروج از مجامع بین المللی و ایجاد دیوار 3هزار کیلومتری در مرزهای مکزیک از آن جمله است که تاکنون هیچ یک موفق نبوده و حتی نتوانسته قدمی برای رسیدن به دروازه های معامله قرن بردارد و بدون اضطراب پا به این دامنه بگذارد زیرا پس از گذشت دو سال از جلوس بر صندلی ابر قدرتی جهانی، شبانه و با یک هواپیمای باری در پایگاهی صحرایی تحت حفاظت 16هزار سرباز آمریکایی و چراغ خاموش تنها به مدت دو ساعت اقامت گزیده و سریع به سوی غرب بر می گردد تا نشان دهد نه تنها معامله ای در کار نیست بلکه هر آنچه از هیمنه این کشور توخالی باقیمانده بود نیز ازدست رفته است.
فلسفه معاملات اصل44 قانون اساسی وقتی اینگونه به انحراف برود که مجبور باشند که برای جلوگیری از گندیدگی نمک به آن بزنند، نتیجه ای جز این نخواهد داشت، زیرا وقتی بالاترین مقام سازمان خصوصی سازی کشور که چند دوره مسئولیت این کار را داشته خود نیز فروشنده و خریدار بیت المال شود پیداست که به جز ابر قدرت های جهانی کسانی دیگ رهم هستند که می توانند معاملاتی قرنی و اینگونه انجام دهند.
خوشبختانه این روزها قوه قضاییه شمشیر را از رو بسته تا وظایف خود را بدون هیچگونه رودربایستی به انجام برساند. شایع است وزارت آموزش و پرورش نیز پس از انجام کلان طرح ناموفق ایجاد مدارس غیرانتفاعی و همچنین واگذاری تکمیلی آموزش بزرگسالان به بخش خصوصی در همان محل واحدهای دولتی امروز تصمیم بر آن دارد که با چراغ خاموش و گام به گام مدارس دولتی خود را به همین شرکتهای سوری که بیشترتوسط بازنشستگان اداره می شود واگذار کند تا از سال آینده در کنار اکابرهای شبانه مدارس روزانه را هم با دریافت یارانه از وزارتخانه مذکور اداره کند و در مقابل دو رقم اجاره مکان برای یک واحد را به حساب آموزش و پرورش واریز کنند. گویا اتفاقات ناگوار حاصل از این تغییرات و تحولات فی البداهه برای نهاد منزه آموزش وپرورش کافی نبوده است.
7141/6026/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي مطبوعات اصفهان سرمقاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!

سرمربی منچسترسیتی به ستاره پرتغالی قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد.

طرفداری | پپ گواردیولا مشکلی با انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارد.

به گزارش اسپورت کاتالان، همانند دو فصل گذشته، نام برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی، در صدر فهرست نقل و انتقالات ژاوی قرار گرفته است. به نظر می‌رسد ارتباطی عمیق بین این بازیکن و سرمربی بارسا شکل گرفته، همان‌طور که تابستان گذشته نیز با هم صحبت‌هایی داشته‌اند .شواهد حاکی از آن است که این بازیکن 29 ساله تمایل زیادی دارد پس از کسب افتخارات متعدد با منچسترسیتی تحت مربیگری پپ گواردیولا، چالش جدیدی را در فوتبال اسپانیا و به طور خاص در بارسلونا تجربه کند. با وجود تمدید قرارداد سیلوا با قهرمان انگلستان تا سال 2026، گواردیولا با درکی مثال‌زدنی، به این بازیکن قول داده که در صورت تمایل به ترک سیتی، مانع او نخواهد شد. پپ اگرچه در یکی‌دوفصل اخیر برای ماندن برناردو سیلوا پافشاری کرده بود، حال چراغ سبز خود را به این ستاره پرتغالی نشان داده است. انتقال این هافبک تکنیکی به بارسلونا، رقمی در حدود 58 میلیون یورو (50 میلیون پوند) برای آبی‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزیران باشد / خیزش دانشجویان و نخبگان غربی با اعمال خشونت خاموش نمی‌شود
  • کسی که صدای حامیان فلسطین را خاموش کند، حیوان و هیولایی درنده است
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • چراغ شور خودروهای کلاسیک (فیلم)
  • فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!