Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@14:42:19 GMT

پدیده روز اول مسابقات حذف شد!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۶۲۱

بحرین در دیدار مقابل هند به پیروزی رسید تا صعودش به دور بعد قطعی شود.


به گزارش شریان نیوز،در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال آسیا، از ساعت 19:30 و در ورزشگاه شارجه بحرین و هند به مصاف هم رفتند که این بازی را بحرین با یک گل پیروز شد.

تک گل بحرین توسط جمال راشد در دقیقه 90 زده شد تا صعود بحرینی‌ها با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم قطعی شود و هندی‌ها که در روز اول مسابقات به پیروزی 4 گله مقابل تایلند رسیده بودند و به نوعی خود را به عنوان پدیده مطرح کرده بودند با 3 امتیاز در رده چهارم قرار بگیرند و حذف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب هامسابقات

منبع: شریان

کلیدواژه: مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس پس از اینکه نتوانست با پیروزی برابر سپاهان به صدر جدول برسد، حالا باید دلخوش به پیروزی احتمالی در پنج بازی آینده و از دست دادن امتیاز توسط استقلال برای دفاع از عنوان قهرمانی باشد.

سرخ‌ها در هفته ۲۶ باید به قائم شهر سفر کنند. آنها فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی پرگل برابر نساجی جام قهرمانی را بالای سر بردند اما قطعا حالا کار بسیار سخت‌تری پیش روی‌شان است چراکه نساجی برای بقا به کسب امتیاز نیاز دارد.

نساجی با ساکت الهامی در سه هفته اخیر فوق العاده عمل کرده و پس از متوقف کردن سپاهان، تراکتور و ذوب آهن را نیز شکست داد تا با کسب ۷ امتیاز فعلا از قعر جدول و منطقه سقوط دور شود.

هواداران نساجی در بدترین روزهای تیم‌شان هم به وطنی می‌رفتند و حالا با این نتایج بدون شک این ورزشگاه جای سوزن انداختن هم نخواهد داشت تا پرسپولیس کار بسیار سختی داشته باشد.

پیروزی دو گله روز گذشته نساجی در اصفهان برابر ذوب آهن باعث شادی گسترده مردم قائمشهر شده بود. جالب اینکه بسیاری از هواداران نساجی روز گذشته نیز برای حمایت تیم‌شان به اصفهان رفته بودند.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور