Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایزد مهرآفرین هیه‌کننده و کارگردان برنامه «تاریخ و سینما» بیان کرد: خسرو معتضد در برخی بخش‌های برنامه از فیلم‌ها هم تعریف می‌کند و می‌گوید طبق تاریخ روایت شده است.

او در پاسخ به اینکه آیا به غیر از خسرو معتضد تاریخ‌دان دیگری برای حضور در تلویزیون نداریم؟ تصریح کرد: تاریخ‌دان داریم اما متاسفانه هیچکدام مجری تلویزیون نیستند که بلد باشند برنامه‌ای را اجرا کنند یا فن بیان و اطلاعات خوب داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرآفرین درباره انتقادهایی که به خسرو معتضد وارد می‌شود، اظهار کرد: عمدتا به دلیل موضع‌گیری معتضد به دوره پهلوی، به او انتقاد شده است. معتضد ۴ یا ۵ سال از تلویزیون دور بود، به دلیل اینکه برای مثال وقتی از خوبی و بدی دوره‌ای یا شخصی صحبت می‌کرد، تلویزیون فقط بخش بدگویی را پخش می‌کرد. این در حالی است که تاریخ نسبی است و مطلقا هیچ چیز در تاریخ خوب نیست. هر فرد بزرگی در تاریخ نقاط قوت و ضعف دارد. به نظرم نقدهایی که به معتضد می‌شود، مستند نیست؛ یعنی ایرادهایی که می‌گیرند را با سند بیان نمی‌کنند.

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «تاریخ و سینما» درباره تحقیقاتی که پیرامون این برنامه انجام شده است، گفت: این برنامه اتاق فکر شش نفره دارد که متشکل از نویسنده، تهیه‌کننده، کارگردان، ناظر کیفی و خسرو معتضد و افراد دیگر است. ما در این اتاق فکر اطلاعات را جمع‌آوری می‌کنیم اما بخش عمده تحقیقات را خسرو معتضد انجام می‌دهد و برخی مدارک و سند در اختیار دارد؛ البته ما فقط به او اکتفا نمی‌کنیم.

مهرآفرین در پایان با بیان اینکه برنامه «تاریخ و سینما» سه فاز دارد، اظهار کرد: فیلم‌های ضد ایرانی فاز اول است که ۱۵ قسمت را ساخته و ۱۵ قسمت در درست تولید داریم. فیلم‌های ضد اسلام فاز دوم است که غرب علیه اسلام ساخته و فیلم‌های تاریخی که غرب و سینمای جهان ساخته‌اند در بخش فاز سوم قرار دارد. تا زمانی که این فیلم‌ها ساخته می‌شوند و برنامه مخاطب دارد، پخش «تاریخ وسینما» ادامه پیدا می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تلویزیون خسرو معتضد تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد خبر 846654 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی

دیگر خبرها

  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • برای خانه‌ات بجنگ!