Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري آريا از رشت، محسن سترگي افزود: بر اين اساس تيم تکواندو بانوان بنياد گيلان با اين دو پيروزي ، با کسب 40 امتياز و تفاضل 72 پس از تيم تکواندو بانوان لوازم خانگي کن 40 امتيازي و تفاضل 85 ، در رده دوم جدول اين مسابقات قرار گرفت.

وي ادامه داد: در هفته سيزدهم اين مسابقات، تيم تکواندو بانوان بنياد گيلان مقابل آينده سازان لوازم خانگي کن قرار گرفت که در نهايت موفق شد حريفش را با نتيجه هشت بر صفر شکست دهد و در پايان اين هفته نيز، مهسا پورميرزا به عنوان فني ترين بازيکن ، نيلوفر صفريان به عنوان برترين مربي و زهرا کريمي به عنوان بهترين داور از استان گيلان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سترگي اضافه کرد: همچنين در هفته چهاردهم اين رقابت ها ، تيم تکواندو بانوان بنياد گيلان رو در روي تيم هيات شهرستان بهار قرار گرفت که در نهايت توانست حريفش را با نتيجه شش بر دو مغلوب کند و زهرا کريمي نيز از گيلان به عنوان برترين داور اين هفته انتخاب شد.

در ديدارهاي هفته سيزدهم و چهاردهم از چهاردهمين دوره رقابت‌هاي تکواندو ليگ جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر، 332 تکواندوکار در قالب 16 تيم به ميزباني خانه تکواندو در تهران با هم به رقابت پرداختند.

در مسابقات تکواندو جوانان و بزرگسالان بانوان کشور جام کوثر ، تيم‌هاي لوازم خانگي کن، هيات تکواندو شميرانات، هيات تکواندو استان تهران، ققنوس، هيات تکواندو البرز، هيات تکواندو ورامين، هيات تکواندو شمال‌شرق تهران، باشگاه ورزشي داتيس يزد، بنياد گيلان، هيات تکواندو استان گلستان، هيات تکواندو استان چهارمحال و بختياري، هيات تکواندو جنو‌ب‌شرق، هيات تکواندو شهرستان کرج، آينده سازان لوازم خانگي کن، هيات تکواندو شهرستان بهار و هيات تکواندو جنوب‌ غرب تهران با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.

انتهاي پيام / م

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گيلان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با ۷۵ میلیون تومان جایزه نقدی به مدت ۶ روز در فدراسیون شطرنج برگزار شد.
در پایان این مسابقات تیم شطرنج بانوان نخبگان گیلان به مقام قهرمانی رسید، پیشگام نوین تهران و فیل خوب اراک به ترتیب دوم و سوم شدند.
در لیگ برتر شطرنج بانوان ایران ۸ تیم باشگاه نخبگان گیلان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهر رضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟