Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:42:15 GMT

شهادت 2 سرباز وظیفه درپی انفجارمین

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۷۴۸۴

فرماندار شهرستان قصرشیرین از شهادت دو سرباز "ارتش" به دلیل انجار مین در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در حال گشت‌زنی در مناطق مرزی بودند که به دلیل انفجار مین به شهادت رسیدند. ناطقان: مرادعلی تاتار با اشاره به حادثه انفجاری مینی که در این شهرستان رخ داده، اظهار کرد: این حادثه در محدوده بین قصرشیرین و مرز خسروی رخ داد و متاسفانه باعث شهادت دو تن از سربازان مرزی ارتش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این سربازان حین گشت‌زنی در مناطق مرزی دچار حادثه شدند، خاطرنشان کرد: هر دو سرباز که غیربومی هم بودند در همان محل به شهادت رسیدند.
فرماندار قصرشیرین درباره اینکه چرا با وجود برگزاری جشن پاکسازی هنوز هم گاهی شاهد انفجار مین در این مناطق مرزی هستیم، یادآوری کرد: گاهی به دلیل شرایط جوی و بارندگی‌هایی که رخ می‌دهد مین‌هایی که در عمق خاک بوده و جا مانده به سطح زمین می‌آید و باعث بروز حادثه می‌شود.
تاتار با اشاره به اینکه یگان‌های مین‌روب همچنان در این مناطق در حال فعالیت و بازنگری مناطق پاکسازی شده هستند، تاکید کرد: این گروه‌ها در مناطقی که به آنها اعلام شود دوباره پاکسازی را انجام می‌دهند تا اگر مینی باقی مانده خنثی شود.
وی گفت: حتما درخواست خواهیم داد در منطقه‌ای که انفجار و شهادت این دو سرباز را داشتیم دوباره پاکسازی و مین‌روبی انجام شود.
به گفته فرماندار قصرشیرین، این نخستین مورد حادثه انفجار مین در این شهرستان از ابتدای امسال است.
منبع: ایسنا برچسب ها: شهادت ، ارتش ، سرباز وظیفه ، انفجار مین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهادت ارتش سرباز وظیفه انفجار مین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حسن همتی فر شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حوالی عصر سه شنبه حادثه انفجاری در خیابان شریف واقفی این شهرستان رخ داد که بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب قوچان با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی در همان دقایق اولیه اقدام به خاموش کردن آتش کردند و سپس عملیات آواربرداری از محل حادثه آغاز شد، افزود: متأسفانه یک نفر ساکن این منزل مسکونی فوت کرده است و کار آواربرداری در حال انجام بوده تا شخص دیگری زیر آوار باقی نمانده باشد.

وی تأکید کرد: علت حادثه هنوز مشخص نبوده و نیروها پس از آواربرداری و انجام اقدامات کارشناسی علت را اعلام می‌کنند.

کد خبر 6093630

دیگر خبرها

  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت