Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی استان به خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور در ماههای اخیر و ایجاد تنش های ارزی در بازار ، واحدهای تولیدی و صنعتی نیز با چالش اقتصادی مواجه شدند اما با اقتدار به فعالیت خود ادامه دادند و با کنترل وضع موجود ثبات را در حوزه اقتصادی به وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم اکنون دولت با تلاش های جدی زیرساخت کنترل نرخ ارز و ثبات آن را محقق کرده،تصریح کرد: در استان هم اقداماتی جهت حمایت از سرمایه گذاری در حوزه اقتصادی به عمل آمده تا شاهد توسعه صنایع در گیلان و اتکا به تولید و درآمد داخلی باشیم.

سالاری به برخی مشکلات در حوزه تولید اشاره کرد و افزود: سود بالای تسهیلات و نیاز به افزایش نقدینگی از جمله دغدغه تولیدکنندگان است که با تعامل بانک ها برای رفع آن تلاش می کنیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در صنایع گیلان استفاده از تکنولوژی و بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد مورد توجه قرار گرفته،جلوگیری از واردات کالاهای مشابه خارجی را ضرورتی در جهت حمایت از تولیدکننده داخلی و بهبود فضای کسب و کار در کشور خواند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارز درآمد صنعت کسب و کار مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه تفکیک میان فعالان اقتصادی واقعی و غیرواقعی با حضورشان در سامانه الکترونیک شناسه یکتا امکانپذیراست گفت: از فعالان اقتصادی واقعی در راستای تحقق شعار سال حمایت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان عصر امروز در جلسه وبیناری با فرمانداران با محوریت حذف مجوزهای کاغذی و جایگزینی مجوز الکترونیکی شناسه یکتا اظهار داشت: در نظام بروکراتیک ارتباطات انسانی و کاغذ منشأ فساد هستند که با حذف آ‌ن‌ها و توسعه سامانه‌های الکترونیک گلایه مهم مردم از فساد نیز رفع می‌شود. 

وی با تأکید بر لزوم شفاف سازی در تمام ابعاد تجاری، مالی و تخصیص یارانه‌های دولتی افزود: تاکید دارم نباید محدودیت‌ها باعث زیان فعالان واقعی حوزه بازار و اقتصاد شود و یکی از موارد ساماندهی شناسایی ایشان از طریق درگاه‌های الکترونیک و شناسه یکتاست.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان اولین استان ایجاد کننده واحد مبارزه با پولشویی در کشور بوده است، گفت:سال گذشته باجدیت شفاف سازی را آغاز کرده‌ایم در حوزه های مختلف، از انتقال پروانه‌های مالیاتی، کارت‌های بازرگانی و حساب‌های بانکی مجهول تا بازپس‌گیری چندصد قطعه زمین واگذارشده برای انجام فعالیت اقتصادی که هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده بودند و این مسیر را ادامه می دهیم. 

دوستی ضمن بررسی آخرین آمار ثبت نام صنوف مختلف در درگاه ملی مجوزها در تمام شهرستان‌های استان، اظهار داشت: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند وقت بگذارند تا جایگزینی پروانه کسب الکترونیک بطور کامل انجام و تا فرصت 25 اردیبهشت ماه همه اصناف شناسه یکتا دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، افزود: باید میان فعالین اقتصادی واقعی و غیر واقعی تفکیک ایجاد شود و حمایت‌ها بویژه در راستای تحقق شعار سال به فعالان واقعی اختصاص داده شود که این مسئله با ثبت نام صنوف در درگاه ملی مجوزها تسریع خواهدشد. 

 انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید