Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

در حالی‌که برخی رسانه‌ها از طلب هزار و 700 میلیارد تومانی شهرداری از محل جرایم راهنمایی و رانندگی و پیگیری این مطالبات توسط شهردار تهران در هیئت دولت خبر داده‌اند یک کانال تلگرامی عنوان کرده که سازمان برنامه و بودجه، علاوه بر شهرداری‌ها، پنج سال است که سهم سازمان راهداری را نیز پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز، در این کانال تلگرامی ادعا شده است: سازمان برنامه و بودجه، پنج سال است که سهم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای (605 جرایم جاده‌ای) را هم برای ایمن‌سازی 3400 نقطه پرحادثه جاده‌ها، پرداخت نکرده است.

این کانال تلگرامی در ادامه یک پرسش را مطرح کرده و نوشته است: این بودجه کجا اختصاص یافته است؟ آیا مهم‌ترین دلیل رشد حوادث جاده‌ای همین نیست؟

عدم پرداخت سهم سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حالی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده که به نوشته اسکان‌نیوز،  آمارها نشان می‌دهد تقریبا بخش زیادی از درآمد حاصل از جریمه‌های راهنمایی و رانندگی که دولت در بودجه‌های سالیانه پیش بینی می‌کند، محقق می‌شود.

همچنین به نوشته این رسانه، بر اساس گزارش مربوط به سال‌های 90 الی 96 ، فقط مبلغ جرایم وصولی پلیس راهور تهران بزرگ، طی سال‌های ذکر شده، 2.987 میلیارد تومان بوده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جرایم راهنمایی و رانندگی سهم سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد

روح‌الله شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ریزش سنگ بر اثر شدت بارندگی‌های اخیر در محور پلدختر - خرم‌آباد خبر داد.

وی عنوان کرد: بر اثر بارندگی‌های اخیر در مناطق «گاوزرده»، «افرینه»، «ملاوی» و «طول کش» ریزش سنگ اتفاق افتاد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر، افزود: عوامل راهداری پلدختر در اقدامی سریع و عملیاتی مشابه محورهایی که در آن ریزش سنگ اتفاق افتاد را پاک‌سازی کردند.

شریف‌زاده، گفت: همچنین شدت بارندگی‌ها موجب آب‌گرفتگی در محور پلدختر - اندیمشک در خروجی شهر جنب جایگاه سوخت «چاغروند» شد که با تلاش عوامل این اداره بازگشایی شد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در محورهای پلدختر - خرم‌آباد، پلدختر - اسلام‌آباد غرب و منطقه «طولکش»، پلدختر - اندیمشک و پلدختر - دره شهر با خودروهای سبک‌وسنگین و سایر تجهیزات به حالت آماده‌باش کامل هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پلدختر مردم و رانندگان برای کسب اطلاع از وضعیت راه‌های شهرستان می‌توانند با سامانه ۱۴۱ و شماره‌تلفن ۰۶۶۳۲۲۲۲۲۸۲ حاصل کنند.

کد خبر 6095894

دیگر خبرها

  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • ریزش سنگ در جاده پلدختر - خرم‌آباد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان
  • حذف نقطه حادثه خیز در حوزه شهرستان بشرویه
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • ضرورت نظارت بر دوربین‌های راهنمایی و رانندگی