Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عباس نجفي عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون به‌اتفاق تعدادي از مديران ستادي اين بانک از شعب مرکزي، توحيد، وحدت و شوشتري شهرستان زاهدان و شهرستان‌هاي ايرانشهر، خاش، زابل و زهک بازديد به عمل‌آورند.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| عباس نجفي عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون به‌اتفاق تعدادي از مديران ستادي اين بانک از شعب مرکزي، توحيد، وحدت و شوشتري شهرستان زاهدان و شهرستان‌هاي ايرانشهر، خاش، زابل و زهک بازديد به عمل‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومي بانک توسعه تعاون، نجفي که در اين سفر مشاور مديرعامل و مدير امور روابط عمومي و حوزه مديريت، مدير امور مالي، مدير امور شعب، مدير امور بين‌الملل و مدير امور بازرسي او را همراهي مي‌کردند، هدف از انجام اين سفر را بررسي وضعيت عملکردي شعب و ميزان تحقق برنامه‌ها به‌ويژه اقدامات و آمار و ارقام عملکردي در عامليت دو طرح ملي اشتغال پايدار روستايي و عشايري و اشتغال فراگير در اين استان عنوان کرد و دراين‌باره افزود: يکي از ذينفعان مهم و اصلي هر سازمان کارکنان آن سازمان محسوب مي‌شوند و بازديد از شعب استان و شهرستان‌هاي کمتر برخوردار و ديدار از نزديک و متعاقب آن گفت‌وشنود صميمانه با کارکنان مي‌تواند منتج به درک بهتر و تصميم‌گيري صحيح‌تر و همچنين کارايي، اثربخشي و بهره‌وري بيشتر شود.
وي چابکي و اثربخشي سازمان را در ارائه خدمات به مشتريان مرهون کارکنان متعهد و وفادار دانست و يادآور شد که بدون امکان برقراري ارتباط مناسب و منطقي و درک متقابل، فعاليت‌ها نتيجه‌بخش نخواهد بود.
عضو هيئت‌مديره بانک توسعه تعاون در ادامه خاطرنشان ساخت: بانک توسعه تعاون داراي کارکرد اقتصادي و اجتماعي است و براي توفيق توأماني در اين دو مولفه مي‌بايست با استفاده از ظرفيت بانک و توانمندي‌هاي استان به‌صورت مشترک در جهت تحقق برنامه‌ها اقدام نمايد و اين امر مستلزم مشاهده ميداني و حضور در منطقه و گفت‌وشنود کارشناسانه با مجريان و دست‌اندرکاران مي‌باشد.
شايان‌ذکر است در اين سفر علاوه بر افتتاح صندوق امانات شعبه مرکزي زاهدان باهدف خدمات‌رساني و رفاه حال مشتريان با تعدادي از مسئولين شهرستان‌ها براي همکاري بهتر و بيشتر مذاکره شد و از دو طرح‌ مجتمع خدمات رفاهي در شهرستان‌هاي زابل و زهک که از محل اشتغال پايدار روستايي تسهيلات دريافت کرده بودند و در مرحله آماده‌سازي قرار دارند بازديد به عمل آمد.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي زادروز «اندي روني» مفسر تلويزيوني معاصر که 91 سال و چند ماه عمر کرد و 69 سال ژورناليست بود
مدير روابط عمومي پژوهشکده بانک مرکزي منصوب شد
يافته هاي علمي درباره مضرات واي فاي و امواج موبايل
روابط عمومي بايد داراي ارزش خبري باشد
آنچه بايد بدانيم!/ تحقيق‌، اساس‌ يک‌ برنامه‌ روابط‌عمومي‌ است‌
ارتباطات صلح
مديرکل روابط عمومي استانداري مازندران: رويکرد روابط عمومي ها بايد بهتر کردن حال مردم باشد
کارگاه آموزشي خبر و رسانه در زاهدان برگزار شد
مصلحت وزارت آموزش و پرورش بر استمرار حضور روابط‌ عمومي قديمي
هماهنگي روابط عمومي ها براي تبيين نقش رزمندگان قزوين در مناطق عملياتي شمال غرب و غرب



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پنج ويژگي يک متخصص روابط عمومي ممتاز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان توانمند در استقرار صنایع نیروگاهی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند