Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-به ظاهر دیروز مامور تیم عراق در تمرین ایران حاضر شده بود! او به شکل عجیبی از اوسیانو کروز دستیار اول کی‌روش سوال کرد ما(عراق) برنده بازی می‌شویم و نظر شما چیست؟!

 ظاهرا سرمربی عراق و کلا عراقی ها هنوز متوجه نشده اند کارلوس کی روش استاد جنگ روانی است چون در آستانه بازی فردا همه تلاش خود را برای به راه انداختن جنگ روانی به کار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه کاتانج سرمربی این تیم گفت ایران نقاط ضعف زیادی دارد، حتی بیشتر از نقاط قوتش، خبرنگاری عراقی در تمرین ایران حاضر شد و به شکل عجیبی یک سوال مطرح کرد. او در حالی که مدام تلاش می کرد یک سوال را از شروع مصاحبه بپرسد، در نهایت رو به سرمربی تیم ملی گفت: «ما شما را شکست می دهیم! نظرتان چیست؟» اوسیانو هم خیلی هوشمندانه گفت تیمی که خوب است و تیم خوب برای برد بازی می کند. ظاهرا عراقی ها هنوز کی روش را خوب نشناخته اند که دوست دارند اینگونه و حتی از طریق خبرنگاران خود در محل تمرین ایران جنگ روانی راه بیاندازند. امروز باید منتظر صحبت های کی روش در کنفرانس مطبوعاتی بازی باشیم!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز (یکشنبه) خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

بنابر روایت سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود. تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند. گفتنی است؛ پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900743

دیگر خبرها

  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • مقامات عراقی در حال تحقیق درباره قتل یک اینفلوئنسر هستند
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان