Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، مطمئناً بازیگران سرشناس بسیاری دوست داشتند در دنیای خارق العاده و بی نقص سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) سهمی داشته باشند و در این میان بازیگران طراز اول زیادی نیز سعی کرده اند در این سریال حضور داشته باشند اما تلاش هایشان بی سرانجام بوده است. اما در ابتدا کسی فکر نمی کرد این سریال به چنین حدی از موفقیت و اعتبار دست یابد و بسیاری دیگر از بازیگران سرشناس نیز پیشنهاد بازی در این سریال را نپذیرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر یک از این بازیگران دلایل مختلفی برای رد پیشنهاد بازی در این سریال داشتند که از آن میان می توان به برنامه کاری سخت در نقاط مختلف جهان، محدودیت در پرداخت دستمزد به بازیگران و یا درک نکردن داستان پیچیده جورج آر آر مارتین اشاره کرد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از این بازیگران سرشناس که ممکن است اکنون از تصمیم خود پشیمان شده باشند اشنا کنیم.

1- تامزین مرچنت

اول از همه بگذارید با تامزین مرچنت (بازیگر سریال «تودورها» (The Tudors)) شروع کنیم که قرار بود نقش دینریس تارگرین را بازی کند. وی در اپیزود آزمایشی پخش نشده در این نقش حضور یافته و بعد از این که قرار شد فیلم برداری ها از نو انجام گیرد این پروژه را بدون دلیل خاصی ترک کرد. بر اساس گفته های سازندگان سریال مشکلات متعددی در اپیزود آزمایشی این سریال وجود داشت به نحوی که 90 درصد سکانس ها باید از نو فیلم برداری می شد و شاید همین موضوع بود که باعث شد مرچنت از ادامه حضور در این سریال کناره گیری نماید. بدین ترتیب امیلیا کلارک برای نقش دینریس تارگرین انتخاب شد و به یکی از معروف ترین شخصیت های سریال های تلویزیونی تبدیل شد.

2- جنیفر ایلی


تامزین مرچنت تنها بازیگری نبود که در اپیزود آزمایشی سریال «بازی تاج و تخت» حضور یافته و بعد از مشکلات اولیه این پروژه را رها کرده بود. جنیفر ایلی در اپیزود آزمایشی سریال نقش کاتلین استارک را بر عهده داشت اما وی نیز بعد از مشکلات ایجاد شده برای این اپیزود، از ادامه حضور در سریال منصرف شد زیرا فرصت شرکت در فیلم برداری های مجدد را نداشت. اما وی در این مدت در فیلم هایی مانند «سخنرانی پادشاه» (The Kings Speech) و «سی دقیقه پس از نیمه شب» (Zero Dark Thirty) و سریال «مرد بااستعداد» (A Gifted Man) حضور یافت و انصراف از سریال «بازی تاج و تخت» چندان برای وی گران تمام نشد. نقش وی بعدها به میشله فیرلی رسید.

3- جیمی کمپبل باور


برخلاف مورد قبل این بازیگر پس از رد کردن پیشنهاد حضور در سریال «بازی تاج و تخت» در هالیوود بسیار بدشانس بوده است. جیمی کمپبل باور که در فیلم های «گرگ و میش» (Twilight) و «هری پاتر» (Harry Potter) ایفای نقش کرده است ابتدا برای بازی در نقش وایمار رویس که یکی از نگهبانان شب بود انتخاب شد اما بعد از تصمیم به فیلم برداری مجدد صحنه ها از حضور در این سریال انصراف داد زیرا پروژه های دیگری در دست انجام داشت.

او در آن زمان در سریال دیگری با حال و هوای مشابه به نام « Camelot» حضور داشت و برای ایفای نقش اول فیلم «ابزارهای فناپذیر» (The Mortal Instruments) آماده می شد که البته بعدها نقشش به راب اوستلر واگذار شد. البته او در صورت ادامه حضور در نفش وایمار رویس تنها می توانست در یک اپیزود حضور داشته باشد زیرا عمر این شخصیت بسیار کوتاه بود.

4- لیلی آلن


به گفته لیلی آلن، او خود پیشنهاد بازی در این سریال و همبازی شدن با برادر واقعی اش الفی آلن (بازیگر نقش ثیون گریجوی) را رد کرد. وی قرار بود نقش یارا گریجوی را بازی کند اما به دلیل رابطه ناخوشایندی که بین این دو شخصیت وجود داشت لیلی تصمیم به رد این پیشنهاد گرفت. البته بعدها الفی آلن این گفته های خواهرش را رد کرده و اعلام نمود که از همان ابتدا قرار بوده که جما ولن نقش یارا گریجوی را بر عهده داشته باشد. البته گفته می شود جورج آر آر مارتین از طرفداران آهنگ های لیلی آلن است پس بعید نیست که گفته های لیلی آلن به واقعیت نزدیک تر بوده باشد.

5- برایان کاکس


برایان کاکس که بازیگری سرشناس در بریتانیا و بخصوص در فیلم ها و سریال های تاریخی به شمار می آید، گزینه مناسبی برای رهبری یکی از هفت اقلیم به شمار می آمد. به گفته ی کاکس پیشنهاد بازی در این سریال به او داده شد اما به دلیل کم بودن دستمزد وی حاضر به بازی در این پروژه نشد. کاکس در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:" با حماقت تمام، من همان روزهای اول این پیشنهاد را رد کردم زیرا آن ها پول کافی پرداخت نمی کردند. اکنون آن ها پول بیشتری دارند و من حماقت کردم. حماقت کردم، کار احمقانه ای بود زیرا در حال حاضر من یک معتاد مطلق هستم". وی گفته که از این تصمیم خود پشیمان است، به ویژه به این خاطر که بسیاری از دوستان قدیمی اش مانند یان مک شین در این سریال حضور یافته اند.

6- دومینیک وست


اگر چه دقیقاً مشخص نشده که پیشنهاد بازی در کدام نقش سریال «بازی تاج و تخت» به دومینیک وست (بازیگر سریال «رابطه» (The Affair)) داده شده اما بسیاری این نقش را نقش شخصیت منس ریدر می دانند؛ همان مردی که قبلاً از نگهبانان شب بوده و بعدها به شاه آنسوی دیوار تبدیل شد و رهبری مردمان آزاد را بر عهده گرفت. اما نقش وی هر چه بوده باشد، دومینیک وست در سال 2012 اعلام کرد که به دلایل خانوادگی حضور در این سریال دوست داشتنی را نپذیرفته است. جالب این که در آن دوران وی هنوز این سریال را ندیده بود و تنها چند روز بعد از رد پیشنهاد بازی در این سریال بود که از اطرافیان خود تعریف سریال را شنید و از تصمیم خود پشیمان شد اما دیگر دیر شده بود. وی در آن زمان 4 فرزند داشت و نمی توانست مدت زمان زیادی از آن ها دور بماند به همین دلیل پیشنهاد بازی در این سریال را نپذیرفت.

7- گیلیان اندرسون


گیلیان اندرسون که از بازیگران اصلی سریال «پرونده های مجهول» (X-Files) است به دلیل مسایل خانوادگی قید بازی در سریال «باری تاج و تخت» را زد. وی در مصاحبه ای در سال 2013 در این مورد چنین گفت:" چه بازی تاج و تخت باشد و چه دانتون ابی، فرزند 18 ساله من باور نمی کند که پیشنهاد بازی در سریال های مورد علاقه او را رد کرده ام. اما با داشتن بچه های چهار و شش ساله من نمی توانستم دلیل موجهی برای آن قدر دور بودن از خانه داشته باشم مگر این که ان کار با مارتین [اسکورسیزی] باشد". اگر چه وی در مورد نقشی که به وی در سریال «بازی تاج و تخت» پیشنهاد شده صحبتی نکرده اما به نظر می رسد به دلیل ظاهر و موهای سرخ این بازیگر احتمالاض نقش ملیساندر، جادوگر سرخ یا سرسی لنیستربه وی پیشنهاد شده بود.

8- جاناتان پرایس


بدون شک همه شخصیت های اسپارو در سریال «بازی تاج و تخت» را به یاد دارید که در فصول پنجم و ششم سریال حضور داشت و نقش او را جاناتان پرایس بازی می کرد. اما باید بدانید که جاناتان پرایس خیلی قبل تر پیشنهاد حضور در این سریال را دریافت کرده بود اما وی این پیشنهاد را نپذیرفت. وی در مصاحبه ای در این مورد چنین گفته است:" من از همان ابتدا به این سریال نه گفتم و تنها کاری که کردم این بود که به اسم شخصیت ها نگاه کردم، به این اسامی عجیب و غریب و دیالوگ های عجیب و غریب تر و با خود گفتم: اوووه این به درد من نمی خورد".

اما وی می گوید که قدرت شخصیت های اسپارو نظر او را تغییر داد. وی در این باره چنین می گوید:" های اسپارو شخصیت بزرگی است. او وارد داستان می شود. همه شخصیت ها خوب طراحی شده اند، چه خوب ها و چه بدها و همه بدها در یک شکل و ظاهر هستند و های اسپارو کاملاً بجا وارد می شود و مانند یک پاپ نقش مردی از خود مردم را بازی می کند که به تطهیر آن ها و کارهایشان می پردازد و همزمان شخصیتی قدرتمند است که ابزار لازم برای برقراری عدالت را دارد".

9- پردیتا ویکس


این یکی نیز آزار دهنده است. پردیتا ویکس بازیگر سریال «تودورها» در ابتدا قرار بود نقش روزلین فری، همسر ادمیور تارلی، را بازی کند اما ویکس به خاطر بازی در سریال ناموفق و فراموش شده «کافران» (The Heretics)، پیشنهاد بازی در سریال «بازی تاج و تخت» را نپذیرفت. وی در مصاحبه ای در سال 2012 در این باره گفته که پیشنهاد بازی در این نقش را به خاطر سریال فوق نپذیرفته و بعدها که از کار خود پشیمان شده با تهیه کنندگان سریال «بازی تاج و تخت» تماس گرفته است اما دیگر خیلی دیر شده بود. این نقش در نهایت به الکساندرا داولینگ واگذار شد. البته این شخصیت تنها در یک اپیزود حضور داشت و شاید بتوان گفت که پردیتا ویکس چیز زیادی را از دست نداده است.

10- ری استیونسون


ری استیونسون، بازیگر ایرلندی، پیشنهاد بازی در اپیزودهای اولیه سریال «بازی تاج و تخت» نپذیرفت و اعلام کرد که دلیل او برای این کار این بوده که در آن زمان علاقه ای به حضور در پروژه های تلویزیونی نداشته است و اکنون نیز قصد حضور در آن را ندارد زیرا داستان دیگر به انتهای خود نزدیک شده است. التبه وی بعدها به سریال های «دکستر» (Dexter) و «بادبان های سیاه» (Black Sails) پیوست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازی بازی دستمزد مشکلات مشکلات هالیوود بریتانیا دستمزد مصاحبه پول پول معتاد مصاحبه عجیب و غریب عجیب و غریب بازی سریال پارس نپذیرفت ستارگانی پارس نیوز بازی تاج و تخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه‌ای که آژیر قرمز، پژمان جمشیدی را می‌ترساند

همزمان با پخش سری جدید سریال زیرخاکی۴ سکانس‌هایی از بازی پژمان جمشیدی در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. پژمان جمشیدی در این سریال نقش فریبرز باغ بیشه را بازی می‌کند که در موقعیت‌های عجیب و خنده داری قرار می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: آخرین خبر

tags # پژمان جمشیدی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • کنایه پژمان جمشیدی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر
  • کنایه سریال زیرخاکی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر (فیلم)
  • ماجرای فیلم بازی کردن پژمان جمشیدی و روابط صمیمی پشت صحنه ؛ «کارگردان گفته من رو با اسم کوچیک صدا کنه!»
  • اوسمار: از فرصت سوزی بازیکنان نگران نیستم/ وقتی پیشنهاد تمدید قرارداد ندادند نمی توانم بگویم می مانم یا می روم
  • پاسخ مسکو به پیشنهاد آتش‌بس در اوکراین طی بازی‌های المپیک
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • زاخارووا: ماکرون از حمایت از تروریسم دست بردارد
  • (ویدئو) لحظه‌ای که آژیر قرمز، پژمان جمشیدی را می‌ترساند
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد
  • قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد