Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه مناطق کوهستانی و ارتفاعات سه محور کندوان، هراز و سوادکوه برفی و لغزنده است از رانندگان خواست برای تردد در این مناطق تجهیزات ایمنی فصل سرما مانند لباس گرم، مواد غذایی و زنجیرچرخ متناسب با لاستیک خودرو همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بر ضرورت آشنایی رانندگان با نحوه بستن زنجیر چرخ پیش از سفر تاکید کرد و افزود: مردم برای اطلاع از وضعیت جاده‌های مازندران قبل از سفر با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در حال حاضر بارش برف در محدوده تونل کندوان و پل زنگوله گزارش شده و از پل دزبن به سمت مرزن آباد جاده بارانی و در برخی مقاطع خشک است.

سرهنگ قدمی افزود: بارش برف در محور هراز  نیز از راهدار خانه منظریه و منطقه امامزاده هاشم به سمت تهران گزارش شده و از وانا به سمت شمال جاده بارانی است.

وی گفت: منطقه گدوک در محور سوادکوه نیز اکنون مه آلود همراه با برف پراکنده گزارش شده و از گرزین خیل به سمت شمال سطح جاده خشک است.


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش برف از امشب در محور‌های کوهستانی استان آغاز می‌شود از رانندگان خواست با توجه به شرایط جوی و ترافیکی در ارتفاعات کوهستانی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/ک


سفید پوش شدن جاده‌های کوهستانی مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها وضعیت راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو

دریافت 29 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 847069 برچسب‌ها برف خبر مهم استان سمنان

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران