Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:13:41 GMT

هوگو لوریس: تاتنهام بدون کین هم می‌جنگد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۸۳۵۱

هوگو لوریس: تاتنهام بدون کین هم می‌جنگد

با وجود نگرانی‌هایی که در تاتنهام بابت احتمال مصدومیت جدی هری کین وجود دارد، هوگو لوریس، دروازه‌بان این تیم گفت تاتنهام تنها به یک بازیکن متکی نیست و نگرانی‌ای ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس، دروازه‌بان فرانسوی باشگاه تاتنهام، درحالیکه در این باشگاه نگرانی‌هایی درباره احتمال مصدومیت جدی کاپیتان، هری کین، وجود دارد گفت او و تیمش آماده‌اند تا در ادامه فصل در هر چهار رقابتی که در آن حضور دارند به مبارزه و جنگیدن ادامه دهند و از هیچ چیز نگران نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هری کین، کاپیتان تیم تاتنهام روز یکشنبه در جریان شکست تیمش مقابل منچستریونایتد از ناحیه قوزک پا دچار آسیب‌دیدگی شد و بنا بر آخرین اخبار، ممکن است به مدت یک ماه نتواند در ترکیب تاتنهام به میدان برود.

 

هوگو لوریس اما مدعی شد که تاتنهام از این بابت نگرانی‌ای ندارد و گفت:" ما همه می‌دانیم هری برای تیم ما چقدر مهم است ولی او همه تیم نیست. فوتبال یک بازی تیمی است و تک تک بازیکنان تاتنهام آماده‌اند برای موفقیت به تیم خودشان کمک کنند".

 

لوریس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" در طول فصل فراز و نشیب‌هایی پیش می‌آید که تیم باید خودش را با آنها سازگار کند. ما برای جنگیدن در هر چهار رقابتی که در آنها حضور داریم حاضر و آماده‌ایم. فقط باید به تک تک بازی‌هایمان فکر کنیم و خودمان را برای آنها به بهترین شکل ممکن آماده کنیم".

 

 

هری کین هوگو لوریس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هری کین هوگو لوریس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین توسط پلیس این کشور در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: سرکوب و برخورد خشن پلیس و نیرو‌های امنیتی آمریکا با اساتید و دانشجویان معترض به نسل‌کُشی و جنایات جنگی رژیم اسراییل در دانشگاه‌های مختلف این کشور، عمیقا مورد نگرانی و انزجار افکار عمومی جهان است.

وی تصریح کرد: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام عیار واشنگتن از رژیم اسراییل بوده و به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین نوشت: در پی نسل‌کشی ده‌ها هزار تن از زنان و کودکان فلسطین، بویژه پس از کشف گور‌های دسته جمعی بیماران و مجروحان و کادر درمانی در محیط بیمارستان ناصر در نوار غزه، موج جهانی انزجار از رژیم اسراییل و حامیان آن غیرقابل کتمان است.

امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: کاخ سفید باید حمایت از جنایات جنگی رژیم اسراییل را فورا متوقف کند و پاسخگو باشد.

دانشجویان دانشگاه شهر تگزاس امروز (پنج شنبه) به وقت محلی در اعتراض به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه و در حمایت از مردم فلسطین تجمع کرده و شعار دادند که به دخالت نیرو‌های پلیس انجامید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد
  • نگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند