Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@02:29:31 GMT

تیم داری شهرداری در لیگ فوتبال بی فایده است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۸۳۹۶

تیم داری شهرداری در لیگ فوتبال بی فایده است

همدان- ایرنا- مسئول کمیته فوتبال محلات و مشاور ورزشی شورای اسلامی شهر همدان معتقد است: فعالیت شهرداری همدان با صرف هزینه های میلیاردی در لیگ 2 کشور اجحاف در حق ورزش محلات بوده و تاکنون آورده ای نداشته است.

سعید پناه آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه ساله شاهد تیم داری شهرداری در فوتبال کشور بوده ایم و فقط هزینه های هنگفت برای این تیم خرج شده و کمکی به ورزش این شهر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی تیم داری با این وضعیت به نفع شهرداری و فوتبال همدان نیست و بهتر است این هزینه صرف آکادمی و تیم های پایه در راستای شناسایی و پرورش استعدادها شود.
پناه آبادی بیان کرد: سالانه بخش ناچیزی از بودجه ورزش شهرداری صرف توسعه محلات می شود و با این حال بیش از صد تیم که دلخوشی بازیکنان محلات به ویژه حاشیه شهر شده در رده های سنی مختلف باهم رقابت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان بارها مدعی شده اند که فوتبال شهرداری دروازه ورود بازیکنان محلات است اما در این سال ها فقط شعار بوده و بازیکنی جذب نکرده اند.
مشاور ورزشی شورای اسلامی شهر همدان افزود: فوتبال شهرداری باید هدفمند هزینه شود و بهتر است با تقویت آکادمی این باشگاه در رده های سنی مختلف نسبت به بازیکن سازی اقدام کنند.
وی یادآور شد: هم اینک بسیاری از آکادمی های مطرح کشور نظیر فولاد خوزستان با پرورش بازیکن های مستعد مسیر رشد و تکامل آنها را مهیا می سازند و از طرفی حق رشد این بازیکنان را از باشگاه های متقاضی جذب دریافت می کنند.
پناه آبادی افزود: این نوع سیاست در تیم داری شهرداری نتیجه ای دارد و معتقدم فوتبال همدان توانایی داشتن یک تیم در لیگ کشوری را دارد.
رییس کمیته فوتبال محلات همدان اظهار داشت: تیم پاس می تواند با حمایت مسئولان به عنوان نماینده استان در راس فوتبال باشگاهی کشور باشد و مابقی رده های سنی بهتر است توسط شهرداری حمایت شوند تا پشتوانه سازی لازم صورت گیرد.
پناه آبادی بیان کرد: شهرداری و پاس در این سال ها به دلیل اینکه مسئولان فقط روی تیم بزرگسالان تمرکز داشته اند هیچ گاه در پایه موفق نبودند و بهتر است با برنامه ریزی مناسب نسبت به تقویت رده های سنی پایه اقدام شود.
وی افزود: در این سال ها نه تنها فوتبال محلات همدان خروجی نداشته است بلکه بازیکن سازی در فوتبال باشگاهی به خوبی صورت نگرفته در حالی از امکانات خوبی در همدان بهره مند هستیم.
تیم شهرداری همدان در حال حاضر با 14 امتیاز در قعر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال شهرداري محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در پایان رقابت‌های تپانچه بادی رده سنی بزرگسالان، مینا قربانی از همدان، مهسا نیک‌نفس از اصفهان و زهرا صفری از تهران عناوین نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در پایان رقابت‌های تفنگ بادی رده سنی بزرگسالان هم فرشته قدرتی از همدان، آیسان منصور از آذربایجان غربی و حسنی توتونچی از خوزستان در رده‌های نخست تا سوم ایستادند.

مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد بانوان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن
  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک ونوجوان رضوی- همدان