Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی الحوثی اتهامات وزیر خارجه آمریکا علیه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مبنی بر عدم احترام به مفاد توافقنامه سوئد را ادعا‌هایی باطل خواند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن روز دوشنبه اتهامات وزیر خارجه آمریکا علیه نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مبنی بر عدم احترام به مفاد توافقنامه سوئد را ادعا‌هایی باطل خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«محمد علی الحوثی» طی سخنانی اعلام کرد که گام‌هایی همچون خروج نظامیان از بندر الحدیده و ارائه پیشنهادات مثبت از سوی دولت وحدت ملی یمن نشانگر نادرست بودن اتهامات مایک پمپئو است.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن خطاب به پمپئو گفت: مخالفت دولت شما با توقف حمایت از جنگ (یمن) علیرغم تصمیم کنگره، میزان جدیت شما در صلح در عرصه میدانی را نشان می‌دهد نه صلح در اظهارات را.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد علی الحوثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

وی افزود: سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد؛ به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است
  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است