Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی داوری، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید آتش نشان سید احسان جامعی که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: همه آتش نشانان دارای بیمه عمر و بیمه تکمیلی هستند موضوعی که مطرح است این است که آتش نشانان بیمه مشاغل سخت و زیان آور ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه اقدامات لازم از طرف سازمان آتش نشانی برای شهدای پلاسکو انجام شده است، خاطرنشان کرد: براساس مصوبه 138 قانون آتش نشانان با کسب پنج سال سنوات می‌توانند بازنشسته شوند که با توجه به سخت و زیان بودن شغل آتش نشانی ما تلاش داریم این مدت را به 10 سال برسانیم. البته باید در مجلس این موضوع تصویب شود و به صورت قانون درآید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص جدا شدن صندوق بازنشستگی آتش‌نشانی از صندوق بازنشستگی شهرداری تهران گفت: این موضوع بار مالی به صندوق وارد می کند و کار بزرگی است و ممکن است در بسیاری از افراد با این تغییر مخالف باشند، اما همانطور که گفتم در خصوص کاهش سنوات خدمت آتش نشانان باید مجلس قانونی را در این باره مصوب کند.

داوری خاطرنشان کرد: من آمادگی لازم را دارم که در هر مجمع و در هر شورا و جایی که لازم باشد حضور پیدا کرده و با مستندات درباره سخت و زیان آور بودن شغل آتش نشانان صحبت کنم، اما راه قانونی آن شورای شهر و شورای عالی استان‌هاست.

وی ادامه داد: شورای شهر باید لوایح سخت و زیان آور بودن شغل آتش نشانی را تصویب کند البته مقرر شده است که از سال 98 اعتبار لازم برای این مصوبه در اختیار سازمان آتش نشانی قرار بگیرد تا پیش از این هیچ اعتباری به آتش نشانی پرداخت نمی شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در سال جاری دو پرسنل از نیروهای آتش نشانی توانستند با استفاده از همین لایحه سخت و زیان آور بودن شغل آتش نشانی که در شورا به تصویب رسیده بود با 30 روز حقوق زودتر از موعد بازنشسته شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آتش نشانی سازمان آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شورای شهر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از ادامه تلاش‌های سه روزه آتش نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله در رودخانه خرسان خبر داد.

محمد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم ۶ نفره غواصی آتش نشانی یاسوج به فرمانده مدیرعامل آتش نشانی پس از حدود ۱۰ کیلومتر پیاده روی در منطقه کوهستانی و سخت گذر، جستجوها را از سمت منطقه «دره شور» شروع کردند.

وی اظهار کرد: این کودک ۵ ساله در منطقه «نارمه» پشت کوه شهرستان فلارد استان چهارمحال و بختیاری غرق شد که آب رودخانه خرسان جسد این کودک به حوزه استحفاضی استان کهگیلویه و بویراحمد انتقال داد و نیروهای امدادی با حس انسان دوستانه سه روز است که در تلاش برای پیدا کردن جسد این کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه