Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد، پاتریک شاناهان، وزیر موقت دفاع آمریکا در واکنش به درخواست از سوی وزارت امنیت کشور این ماموریت را تمدید کرده است.

۲۳۵۰ سرباز برای ماموریت در مرز آمریکا با مکزیک تعیین شده‌اند.

جیمز ماتیس، وزیر دفاع سابق آمریکا قبلا دستور داده بود تا ۳۱ ژانویه سربازان در مرز با مکزیک بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در اکتبر ۲۰۱۸ دستور داد تا سربازان ارتش این کشور در مرز مستقر شوند و این دستور کمی پیش از انتخابات کنگره در نوامبر همان سال صادر شد و بخشی از اقدام وی برای سرکوب ورود مهاجران غیرقانونی به داخل آمریکا بود.

منتقدان شامل دموکرات‌ها در کنگره آمریکا و برخی از کهنه سربازان آمریکایی استقرار نیروها در مرز با مکزیک را یک ژست سیاسی دانستند.

پنتاگون اعلام کرده که درگاه‌های ورودی در مرز را به پست‌های مرزی متحرک تبدیل کرده و در بین این درگاه‌های ورودی، سیم خاردار نصب کرده است. همچنین به تامین پشتیبانی هوایی در مرز نیز ادامه می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پنتاگون مرز مکزیک ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 

به گزارش نشریه The War Zone (TWZ)، بیل لاپلانت، معاون لوید آستین، رئیس پنتاگون، در اظهاراتی به شکست تسلیحاتی که ایالات متحده به اوکراین ارائه کرده است، اعتراف کرد.

لاپلانت گفت که مهمات هوا به زمین ارائه شده به اوکراین به دلیل جنگ الکترونیک و سایر عوامل عملکرد ضعیفی داشته است. وی افزود که ارتش اوکراین مجبور شد آنها را به همین دلیل رها کند.

او نام خاصی را مشخص نکرد، اما این نشریه می‌گوید که ممکن است در مورد بمب‌های "هوشمند" GLSDB باشد. همانطور که لاپلانت خاطرنشان کرد، واشنگتن مهمات زمینی را برای نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) ارسال کرد، اما آنها ناکارآمد بودند.

رایدر پیشتر گفته بود که ایالات متحده از قبل روند انتقال تسلیحات به کی یف را به عنوان بخشی از بسته حمایت نظامی جدید آغاز کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اعتراف معاون پنتاگون به شکست تسلیحات ارسال شده آمریکا به اوکراین 
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا