Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ عباس جعفری دولت آبادی در گفت‌وگوی رادیویی در پاسخ به سوالی درباره پرونده طلافروشی تهرانپارس گفت: این طلافروشی از مواردی بود که بارها به مردم توصیه کردیم به هر جایی پول ندهند و این فرد ۱۴ سال در آن منطقه طلافروشی کرده ولی بعدها به ساخت و ساز و پرداخت سود می پردازد.

وی افزود: این کار اشکال دارد و جزو کارهای بانکی است و مربوط به بانک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندماه پیش پرونده تشکیل شد و متهم دستگیر و اموال کشف شده است ولی متهم مدعی است به او وقت بدهیم تا ساختمان ها را بفروشد ولی مالی که کشف شده کمتر از مطالبات مردم است.

وی افزود: امیدواریم پولها بازگردد. پرونده در دادستانی تشکیل شده و شکات زیادی شکایت کردند.

دادستان تهران در پاسخ به سوالی درباره بازداشت گروهی بنام سلطان کاغذ گفت: در بحث کاغذ ما کلا دو نوع پرونده تشکیل دادیم. یک گروه کسانی بودند که ارز را برای ورود کاغذ گرفتند و ارزها را فروختند ولی کاغذی وارد نکردند و دسته دوم کسانی بودند که ارز گرفتند و کاغذ وارد کردند ولی کاغذهارا به قیمت بازار ازاد فروختند و هر دو گروه نه تنها در بازار تاثیر نگذاشتند بلکه وضع کاغذ را بدتر کردند.

وی افزود: در این دو گروه ۱۴ نفر بازداشت شدند. قبلا 8 نفر بودند و 6 متهم دیگر اضافه شدند. سه متهم اصلی به خارج کشور فرار کردند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دادستان تهران سلطان کاغذ طلا فروشی خروج از کشور تهدید بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم