Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:50:24 GMT

پرندگان در خلخال صاحب آشیانه شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۴۵۰

پرندگان در خلخال صاحب آشیانه شدند

اردبیل - ایرنا - شهردار خلخال گفت: طرح ساخت آشیانه پرندگان و نصب آنها بر روی درختان کنار خیابان ها و بوستان های شهر برای نخستین بار اجرا شد.

فاطمه جوادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح با هدف حفظ جان پرندگان در مقابل گزند سرما ، بارش های برف و شرایط سخت جوی از سوی شهرداری اجرا و آشیانه آماده شده از چوب در بین شاخه های درختان کنار خیابان ها و بوستان ها تهیه و توسط ماموران خدمات شهری نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: علاوه بر ساخت و نصب 30 آشیانه پرندگان در نقاط مختلف شهر دان و غذای روزانه پرندگان نیز از سوی شهرداری برای این آشیانه ها بصورت روزانه تامین خواهد شد.
وی از برفروبی و نمک پاشی 9 ساعته معابر عمومی شهر توسط گروه های برفروبی شهرداری در روز گذشته خبر داد و افزود: برغم بارش سنگین برف با تلاش ماموران شهرداری بیشتر خیابان های اصلی ، فرعی ،کوچه ها و معابر عمومی برفروبی و نمک پاشی شده و امکان تسهیل تردد خودروها و پیاده ها فراهم شده است.
جوادی اظهار داشت: از زمان شروع بارش ها علاوه بر بکارگیری 6 دستگاه ماشین آلات سنگین برفروبی از جمله گریدر ، لودر و مینی لودر برای بازگشایی مسیرهای پوشیده از برف شهر ، بیش از 200 تن مخلوط نمک و شن برای مقابله با پدیده یخبندان معابر عمومی این شهر بکار رفته است.
وی اظهار داشت: گروه های برفروبی شهرداری در این مدت 6 بار اقدام به برفروبی و نمک پاشی هزار و 500 خیابان ، کوچه و معبر عمومی کردند که مراکز درمانی ، بیمارستان ، فوریت های پزشکی و دستگاه ها خدمات رسان در اولویت کاری بود.
خلخال در جنوب اردبیل از شهرهای سردسیر کشور است.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی شهرداری جوادی خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر زیبای پرندگان در تالاب میانکاله

دریافت 48 MB کد خبر 6093943

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تصاویر زیبای پرندگان در تالاب میانکاله
  • عکس| شکوفه‌های گیلاس در خلخال
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم