Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:39:44 GMT

مقابله با سرماخوردگی با اسموتی های زمستانی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۵۳۷

مقابله با سرماخوردگی با اسموتی های زمستانی

رکنا: این اسموتی های زمستانی بسیاری از بیماری ها را درمان می کند.

یکی از راهکار‌ها برای جلوگیری از بروز سرماخوردگی و ابتلا به آنفلوآنزا مصرف مواد خوراکی سالم و غنی از مواد طبیعی است که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.

در روز‌های سرد سال یکی از نوشیدنی‌های بسیارمقوی و سالم برای حفظ سلامت بدن، نوشیدن شیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با افزودن برخی دانه‌های گیاهی به شیر می‌توان این نوشیدنی خوش طعم را مانند واکسنی تقویتی برای سلامت و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های فصلی، چون آنفلوآنزا تبدیل کرد.

پیش از تهیه نوشیدنی شیر با دانه‌های گیاهی از نداشتن آلرژی و حساسیت خوراکی به ترکیب این خوراکی‌ها اطمینان پیدا کنید و درصورت داشتن آلرژی از سایر ترکیب‌های خوراکی استفاده کنید. شیربادام یا شیرسویا می‌تواند جایگزینی مناسب برای افرادی باشد که به شیر حیوانی آلرژی دارند هرچند برخی افراد به بادام و سویا نیز حساسیت دارند.

این دسته از افراد برای تنظیم رژیم خوراکی خود باید به متخصص آلرژیست مراجعه کنند تا دستور خوراکی ویژه به آن‌ها داده شود.

اسموتی شیر با جودو سر؛ میان وعده‌ای مقوی برای رفع کم خونی

این نوشیدنی فوق العاده می‌تواند یک مکمل خوراکی بسیارمفید برای سلامت بدن باشد. می‌توانید از ترکیب شیر سرد یا شیر گرم با جوی دوسر دروعده صبحانه، نهار یا حتی شام استفاده کنید و اثراین ترکیب فوق العاده را روی زیبایی پوست ومو و تقویت سیستم ایمنی بدن خود شاهد باشید.

جوی دوسر حاوی مواد مغذی فراوانی، چون پتاسیم، ویتامین A، ویتامین B۱۲، ویتامین D و آهن است و می‌تواند برای درمان فشارخون بالا و حتی کم خونی مورد استفاده قرارگیرد.

اسموتی شیر با موز؛ نوشیدنی فوق العاده برای آن‌ها که انرژی فراوان می‌خواهند

تهیه شیرموز بسیار آسان است و نیاز به دستگاه همزن برقی دارد، هرچند می‌تواند با رنده کردن موز و استفاده از همزن دستی نیز این نوشیدنی مقوی را تهیه کرد. برای افزودن طعم فوق العاده به شیرموز می‌توانید به آن ترکیب مقداری دارچین اضافه کنید که شما را بی‌نیاز از استفاده ازطعم دهنده شکر می‌کند.

شیرموز حاوی ترکیب‌هایی فوق العاده‌ از انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی، چون پروتئین، فیبر، کلسیم، ویتامین A، ویتامین B۱۲ و و ویتامین D است.

مصرف شیر موز در ابتدای یک روز در وعده صبحانه می‌تواند انرژی فوق العاده‌ در بدن افراد ایجاد کند و جایگزینی فوق العاده برای سایر نوشیدنی‌ها ماند قهوه باشد.

اسموتی شیر با پسته؛ نوشیدنی جادویی با طعم آجیل

شیرپسته یک نوشیدنی فوق العاده مقوی با خواص درمانی به ویژه برای افراد دیابتی است. برای تهیه این نوشیدنی پسته خام و تازه را پوست گرفته در آب قرارمی دهند تا نرم شود، سپس آن را به همراه شیر درهمزن قرارداده تا محلولی یک دست تهیه شود.

شیرپسته حاوی پروتئین و فیبر است و چربی موجود درپسته سبب تقویت قلب می‌شود، شیرپسته انتخابی خوب برای افراد مبتلا به دیابت است و نیازی به افزودن شکر برای طعم دهی به این ترکیب نیست.

اسموتی شیر با تخم کتان؛ نوشیدنی محبوب برای حفظ سلامت بانوان

ترکیب شیر با تخم کتان، نوشیدنی فوق العاده برای بانوان برای تنظیم هورمون‌های بدن است. این نوشیدنی همچنین برای کمک به افرادی که دچار حساسیت به گردو هستند می‌تواند مورد استفاده قرارگیرد و امگاسه مورد نیاز بدن آن‌ها را تامین کند.

از جمله مواد ویتامینی و مغذی موجود در این اسموتی می‌توان کلسیم، ویتامین A، ویتامین B۱۲، ویتامین D و امگا ۳ را نام برد.

اسموتی شیر با دانه ماکادمیا؛ مغذی‌ترین دانه آجیل دنیا برای سلامت بدن

طرز تهیه اسموتی شیر با ماکادمیا مشابه تهیه شیرپسته است، اگر این دانه مغذی را دراختیار ندارید می‌توانید از دانه فندق تازه و غیرنمکی استفاده کنید.

ماکادمیا (قندق استرالیایی) را دریک ظرف آب قرارداده تا نرم شود و آن‌ها با افزودن شیر به آن درهمزمن، ترکیبی یک دست تهیه کنید.

ازجمله مواد مغذی موجود دراین نوشیدنی می‌توان، کلسیم، ویتامین A، ویتامین B۱۲ و ویتامین D را می‌توان نام برد.

این نوشیدنی منبع خوبی از چربی‌های غیراشباع و میزان پایین کربوهیدرات است که آن را در گروه نوشیدنی‌های مناسب مخصوص افراد دیابتی قرارمی دهد.

از جمله دیگر مواد افزودنی به این نوشیدنی که آن را خوش طعم‌تر می‌کند می‌توان قطعه‌های موز یخ زده یا توت فرنگی را نام برد.

با مصرف این اسموتی‌های خوش طعم فصل زمستان را بدون ابتلا به بیماری‌های فصلی پشت سرخواهید گذاشت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس فیلم لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد زن بخت برگشته زیر دندان های تمساح گرسنه تیکه پاره شد+ عکس قتل دختربچه 5 ساله به خاطر ایکس باکس+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سرماخوردگی سلامت زیبایی قهوه قلب دیابت درمان سرماخوردگی بیماری زمستانی رژیم تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • درمان سریع سرماخوردگی با بادکش | آیا بادکش با حجامت تفاوت دارد؟
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟