Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: درآمدزایی ورزش و جوانان استان از محل اجاره اماکن ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ درصد رشد داشته است. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

مهراب ملک‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: درآمدزایی ورزش و جوانان استان از محل اجاره اماکن ورزشی از ابتدای سال جاری تاکنون 20 درصد رشد داشته به درآمد اماکن به 13 میلیارد ریال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مبلغ دریافتی از اجاره اماکن در شهرستان‌ها براساس بخشنامه و قوانین در قالب کمسیون 5 قانون الحاق و متناسب با سرانه ورزشی و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه ورزش همان شهرستان هزینه می‌شود.

انتقاد شهردار قم از اداره کل ورزش استان در عدم واگذاری اماکن ورزشیاماکن ورزشی روستایی مازندران نوسازی می‌شوندشرایط اماکن ورزشی خصوصی استان مرکزی از بخش دولتی بهتر است

معاون توسعه معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پیگیری بحث ماده 27 و مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام، پیگیری جذب حداکثری اعتبارات تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی و استانی، جذب نیروی انسانی و خرید وسایل نقلیه یکی از اولویت‌های حوزه پشتیبانی ورزش و جوانان استان می‌باشد.

ملک‌محمدی واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی را نوعی حمایت از اشتغال جوانان دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 137سالن ورزشی در کل استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید

رئیسی مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: ظرفیت تولیدی شرکت تولیدی فرآورده‌های گوشتی سه هزار و ۵۰۰ تن در سال است و زمینه اشتغال ۱۰ نفر را مهیا می‌کند.

بیشتر بخوانید

احیای ۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی از راهکار‌های موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است، زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری