Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-09@00:27:11 GMT

هشدار وزیر راه به مدیران شهرهای جدید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۷۲۹

هشدار وزیر راه به مدیران شهرهای جدید

پول‌نیوز -وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مدیران عامل شهرهای جدید نباید در اجرای برنامه‌ها از چیزی بترسند، گفت: مدیران نباید وعده و عیدی بدهند که نتوانند در موقع مقرر به آن عمل کنند.

محمد اسلامی در جلسه بررسی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید، اظهار کرد: اخبار می‌رسد که در شهرهای جدید برخی نگرانند تصمیم‌ گیری کنند و توسط دستگاه‌های نظارتی زیر سئوال بروند، نباید از چیزی واهمه داشته باشید و 100 درصد مورد حمایت برای اجرای برنامه‌ها قرار دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که این حمایت‌ها در جهت تحقق برنامه‌ها انجام می‌شود، تصریح کرد: وعده وعیدی که به مردم می‌دهید سر تاریخ به آن عمل کنید. آفت بزرگی است که به مردم و قول داده شده به آنها عمل نکنیم.

وی با تاکید بر این‌که باید وعده‌ها سنجیده باشد و بحث ما سیاسی نیست، تصریح کرد: ساخت 200 هزار واحد در شهرهای جدید در روزهای سال 97 و سال‌های 98 و 99 باید محقق شود. 60 هزار واحد شروع شده در سال جاری باید برای مردم در این شرایط که مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف عرضه نشده، نوید بخش باشد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرهای جدید باید با هویت بخشی برنامه‌ریزی شود تا جای مطلوبی برای زندگی کردن باشد. معماری، دید و منظر، روابط، دسترسی‌ها و... در شهرهای جدید بسیار مهم است تا سکونت مردم را سهل کند.

اسلامی با بیان این‌که نه فروشنده ایم نه واگذر کننده ملک،‌گفت: مسکن را سازنده را می‌ساز و ما بر این فرآیند نظارت می‌کنیم تا واحد مسکونی با کیفیت به مردم تحویل شود.

وی با تاکید بر هویت ایرانی-اسلامی در شهرهای جدید، افزود: هر چه قدر این نوع اقدامات انجام شود برای مردم جاذبه ایجاد می‌کنند، مانند آنچه در شهر جدیداندیشه انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که هیچ دستگاه خدمات رسانی نیست که تعهد خود را انجام ندهد، اظهار کرد: وطیفه دستگاه‌ خدمات رسان این است که خدمات را ارائه دهند.



منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر راه پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید

«آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان امروز (سه‌شنبه) رژیم صهیونیستی را از انجام حمله‌ای گسترده به شهر رفح بر حذر داشت و در عوض خواستار افزایش تعداد گذرگاه‌هایی شد که کمک‌های بشردوستانه از آنها به مردم غزه می‌رسد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،او در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «نسبت به یک حمله گسترده علیه رفح هشدار می‌دهم. یک میلیون آدم نمی‌توانند ناگهان غیب شوند. آنها به حفاظت نیاز دارند. (ساکنان غزه) به حمایت بشردوستانه فوری نیاز دارند. به همین دلیل، گذرگاه‌های کرم ابوسالم و رفح باید فوراً باز شوند.»

رسانه‌های عبری بامداد امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در بخش شرقی شهر رفح آغاز کرده و جنگنده‌های این رژیم حملات هوایی شدیدی را علیه این منطقه انجام داده‌اند. کمی پیش از آن رژیم صهیونیستی از ساکنان نواحی شرقی غزه خواسته بود آن جا را ترک کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که حتی در صورت حصول توافق آتش‌بس با حماس، باز هم حمله به رفح انجام خواهد شد. رژیم صهیونیستی در حالی به رفح حمله کرد که حماس دوشنبه با توافقنامه پیشنهادی مصر و قطر برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا موافقت کرده بود.


دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری
  • هشدار وزیر خارجه آلمان درباره حمله اسرائیل / یک میلیون فلسطینی نمی‌توانند در هوا ناپدید شوند
  • هشدار آلمان درباره آوارگی یک میلیون نفر در رفح
  • هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند