Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:05:58 GMT

مردی مجبور شد به دنبال تایر در بزرگراه بدود + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۷۹۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مرد آمریکایی در حال لذت بردن از جیپ جدیدش بود که اتفاقی خنده‌دار در وسط بزرگراه برای او رخ داد.

حجم ویدیو: 11.86M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

میچ چپمن که به تازگی یک جیپ خریده بود، در بزرگراه هوستون ایالت متحده آمریکا مشغول رانندگی بود که متوجه جدا شدن تایر از خودرو خود شد.
او مجبور شد تا جیپ را در کنار بزرگراه پارک کند و به دنبال تایر رها شده بدود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از اینکه موفق شد تایر را مهار کند، گفت که اگر ترافیک نبود، هرگز اقدام به تعقیب تایر اتومبیل خود نمی کرد. چون این کار بسیار خطرناک بود و هر لحظه امکان هرگونه اتفاق دلخراشی وجود داشت.
این اقدام او سوژه رسانه‌ ها شد و چون تصویرش توسط دوربین‌های بزرگراه ضبط شده بود، علاوه بر شبکه‌های اجتماعی در تلویزیون هم پخش شد.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس قتل دختربچه 5 ساله به خاطر ایکس باکس+ عکس زن بخت برگشته زیر دندان های تمساح گرسنه تیکه پاره شد+ عکس سرباز هخامنشی را از کاخ مرکزی تخت‌ جمشید دزدیده بودند

منبع: رکنا

کلیدواژه: تلویزیون اخبار حوادث بزرگراه مرد فیلم دار آمریکایی تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • اردوغان: هدفمان مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!