Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@06:14:51 GMT

کارگاه‌های توانمندسازی راویان خراسانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۸۲۸

کارگاه‌های توانمندسازی راویان خراسانی در مشهد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به‌منظور ارتقای سطح آگاهی‌های راویان پیشکسوت کاروان‌های راهیان نور و در آستانه برگزاری اردوهای راهیان نور، کارگاه‌های توانمندسازی یادمان‌های جنوب با هدف یادآوری و مرور اطلاعات راویان از 22 دی‌ماه آغاز و تا امروز، 25 دی‌ماه ادامه دارد.
در این کارگاه‌ها علی پیراسته یادمان پاسگاه زید(رمضان) و فتح‌المبین، حسین میرزابیگی یادمان فکه، حمید فیض‌آبادی یادمان خین، سیدحسن هاشمی یادمان شلمچه، سیدمحمدحسین کریمی یادمان چزابه، رضا ثقفی یادمان طلائیه، امین داوطلب یادمان اروند را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیما آرانیان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کارگاه توانمندسازی راویان اردوهای راهیان نور ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ محمد محمودوند ظهر امروز دهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن برگزاری اردو‌های راهیان نور غرب کشور اظهارداشت: قرار بود سه هزار بسیجی محلات و اقشار سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه اعزام شوند که به دلیل نامساعد بودن هوا در این دو روز به روز‌های نوزدهم و بیستم اردیبهشت تغییر کرد.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور اقدامی مهم برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه بین جوانان است تا بیش از پیش با سیره عملی شهدا به ویژه شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد