Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@19:24:04 GMT

قوچان‌نژاد در آستانه قرمزپوش شدن

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۶۲۱

به گزارش پارس نیوز، 

باشگاه تراکتورسازی در چند روز گذشته فعالیت‌های خود را در نقل و انتقالات زمستانی آغاز کرده و پس از جذب احمد موسوی و کنستانت، روز یکشنبه جرج لیکنز، سرمربی پیشین تیم ملی بلژیک را به عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان تبریزی معرفی کرد تا به یکی از فعال‌ترین تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا زنوزی که پس از توافق با لیکنز همچنان در کشور ترکیه به سر می‌برد، در چند وقت گذشته چند مرحله با رضا قوچان‌نژاد مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان مذاکره کرده و اکنون هم با حضور این بازیکن در ترکیه، شایعات پیرامون توافق او با باشگاه تراکتورسازی به اوج خود رسیده است.

قوچان‌نژاد که در آستانه جدایی از تیم آپوئل قبرس قرار دارد،‌ اکنون به همراه خانواده خود در هتل محل اقامت زنوزی در ترکیه حضور دارد و دو طرف در دو روز گذشته مذاکرات خوبی با یکدیگر داشته‌اند و حتی توافقاتی نیز حاصل شده است. با توجه به این اتفاقات، به احتمال فراوان قوچان‌نژاد به زودی قرارداد خود را با تیم تبریزی امضا خواهد کرد تا زنوزی بار دیگر یکی از بمب‌های نقل و انتقالاتی را منفجر کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی ترکیه خانواده بلژیک ترکیه تیم ملی تیم ملی فوتبال خانواده پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه امروز جمعه برای اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه در این تظاهرات سرکوب تظاهرات‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین را محکوم کردند.

جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین از هفته گذشته در سراسر آمریکا شدت گرفته و به چند کشور دیگر سرایت کرده و تاکنون صدها دانشجو توسط پلیس دستگیر شده‌اند. این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد. دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه نموده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادها اعتراض بلند کرده و شعار ما حماس هستیم را می‌دادند.

کد خبر 6089265

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • قیمت لیر ترکیه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳