Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:12:52 GMT

اولین بازیکن خارجی به سپیدرود رشت پیوست

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۹۳۵

اولین بازیکن خارجی به سپیدرود رشت پیوست

رشت - ایرنا - لوکا نوزادزه فوتبالیست گرجستانی به عنوان اولین بازیکن خارجی به تیم سپیدرود رشت پیوست؛ همچنین امیر منصوریان مدافع چپ پدیده مشهد با مسئولان باشگاه به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضاء کرد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مدافع اهل کشور گرجستان پس از حضور در تمرینات سپیدرود رشت و شرکت در تست های پزشکی ، با تیم سپیدرود قرارداد بست تا به عنوان اولین بازیکن خارجی این باشگاه لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرشاد عبادتکار افزود: نوزادزه سابقه عضویت در تیم زیر 21 سال گرجستان را دارد که این مدافع 22 ساله و 183 سانتی‌متری، می‌تواند در دو پست دفاع آخر و دفاع راست بازی کند و سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی متالورجی روستاوری، گیا گوریا و سیونی بولنیسی در لیگ گرجستان را دارد.
وی ادامه داد: همچنین امیر منصوریان مدافع چپ پدیده مشهد با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسید و با این تیم قرارداد امضاء کرد تا نیم فصل دوم را با پیراهن سرخپوشان رشتی در لیگ برتر حاضر شود.
وی بیان کرد: البته به جز این دو بازیکن ، پیام صادقیان نیز به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوسته بود تا به عنوان اولین خرید این تیم در فصل نقل و انتقالات محسوب شود و همچنین چند بازیکن دیگر نیز مدنظر کادرفنی هستند .
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت به اردوی این تیم در تهران اشاره و خاطرنشان کرد: سرخ پوشان رشتی یک دیدار تدارکاتی با تیم پیکان در تهران انجام دادند که در نهایت با نتیجه سه بر صفر در این بازی دوستانه مغلوب حریف شدند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان دور رفت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور که با 16 تیم در حال برگزاری است ، با کسب 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. میلاد قربان زاده، یعقوب کریمی، امین منوچهری، بابک حاتمی، حسین کعبی و امین جوادی مقدم شش خروجی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نیم‌فصل هستند.
7285/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان

زادشکوریان گفت: تفاهم نامه همکاری  بین دانشگاه مراغه و گرجستان در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست کلی نظام جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

زادشکوریان افزود: در این تفاهم نامه اساتید دو دانشگاه از خرد جمعی و تجربیات و توانمندی‌های همدیگر و امکانات دو دانشگاه برای انجام فعالیت‌های آموزشی و علمی بهره‌مند خواهند شد.

وی اضافه کرد: استادان و دانشجویان این ۲ دانشگاه می‌توانند از امکانات تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، ارتباطات بین المللی و داده‌های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق بر اساس مقرارت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری و همکاری در زمینه توسعه اهداف آموزشی بهرمند شوند.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • اهمیت و ضرورت های راه آهن ایران ارمنستان