Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از تمدید مهلت ثبت‌نام در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در این استان خبر داد و گفت: به دلیل استقبال اهالی مساجد از این مسابقات این مهلت تا پایان دی‌ماه جاری تمدید شده است.
وی با یادآوری اینكه پیش از این 30 آذرماه به عنوان آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شده بود، گفت: مرحله استانی این مسابقات در بهمن‌ماه امسال در استان فارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدی با بیان اینكه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و دو رده سنی 7 تا 16 سال و 16 تا 30 سال برگزار می‌شوند، به رشته‌های این مسابقات اشاره كرد و گفت: در رده سنی 7 تا 16 سال در بخش بانوان این مسابقات در رشته‌های قرائت ترتیل، حفظ جزء 30، نقاشی آیات و قرائت نماز و در بخش آقایان دو رشته اذان و قرائت تقلیدی به این رشته‌ها اضافه می‌شود.
مسئول دبیرخانه كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس ادامه داد:‌ در رده سنی 16 تا 30 سال نیز این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ كل برگزار خواهند شد.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت اطلاع‌رسانی این مسابقات به آدرس www.modhammatan.com مراجعه و یا به صورت حضوری به دبیرخانه كانون مساجد استان مراجعه كنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات مدهامتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران