Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:51:12 GMT

برگزاری آموزش مکبری در کانون آل یاسین

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۱۳۰

برگزاری آموزش مکبری در کانون آل یاسین

​کانون فرهنگی هنری آل یاسین با توجه به علاقه جوانان و نوجوانان مسجدی به هنر مکبری، یک دوره آزمون استعدادیابی برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان تهران؛ کانون فرهنگی هنری آل یاسین با توجه به نیاز مساجد پردیس به مکبران جوانان و نوجوانان ضمن برگزاری دوره آموزشی در این زمینه به استعدادیابی جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به هنر مکبری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش؛ در این دوره آموزشی بیش 40 نوجوان از شهرستان پردیس در این آزمون حضور داشتند که علاوه بر کشف استعداد این افراد در زمینه مکبری به دوستداران و علاقه‌مندان قرآنی آموزش روان خوانی و روخوانی قرآن و ادعیه نیز داده شد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری آل یاسین از کانون‌های فعال در شهرستان پردیس است که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) این شهرستان فعالیت می‌نماید.

از دیگرفعالیت های این کانون می توان به شرکت و حضور همیشگی اعضای کانون آل یاسین در نماز پرفیض جمعه شهرستان پردیس، برگزاری جلسات آموزشی قرآن و تفسیر، برگزاری اردوهای زیارتی و همچنین برگزاری مراسمات مناسبتی را در کنار کلاس های آموزشی اشاره کرد.

پایان پیام/362

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه سفر رئیس جمهور چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان خبرگزاری شبستان روحانی حسن روحانی سقوط هواپیما اردبیل آموزش مکبری قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)