Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@17:03:42 GMT

باند سارقان ۴۰ میلیارد ریالی در بوشهر متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۱۳۸

باند سارقان ۴۰ میلیارد ریالی در بوشهر متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: با متلاشی شدن باند ۴ نفره سارقان طلاجات منزل در شهر بوشهر تاکنون به ۴۰ میلیارد ریال سرقت طلاجات اعتراف کرده‌اند. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر اجرای طرح ضربتی به باندهای سارقان در بوشهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بوشهر طرح شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی هویت یکی از سارقان خبرداد و بیان کرد: با انجام اقدامات پلیسی، تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی هویت یکی از سارقان در یکی از مراکز استان‌های همجوار بوشهر شناسایی شد.

 سردار واعظی با بیان اینکه این باند سارق غیربومی در ایام خاصی از هفته با خودروهای مختلف وارد شهر بوشهر می‌شدند خاطر نشان کرد: این باند سارق با شگردهای خاصی اقدام به سرقت طلاجات منزل  می‌کردند که با اعزام کارآگاهان پلیس به شهر مورد نظر، اعضای این باند دستگیر و به پلیس آگاهی استان بوشهر منتقل شد.

بوشهر| سارقان طلاجات منزل 10 میلیاردی در گناوه دستگیر شدند 45 باند سارق در استان بوشهر متلاشی شد باند سارقان منزل در بوشهر متلاشی شد

وی اظهار داشت: در ادامه عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس 3 نفر دیگر از اعضاء باند از جمله سردسته آنها در دو استان همسایه شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی بوشهر منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر  از اعتراف سارقان به 40 میلیارد ریال طلاجات خبرداد و بیان کرد: افراد دستگیر شده تاکنون به 24فقره سرقت طلاجات منزل به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند.

 سردار واعظی خاطر نشان کرد:این سارقان در یک فقره سرقت یک حلقه انگشتر و یک ساعت مچی به ارزش 6 میلیارد ریال را به سرقت برده بودند که اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

رئیس پلیس استان بوشهر وضعیت امنیتی این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مشارکت مردم در عرصه‌های گوناگون با پلیس قابل تقدیر است که در این راستا امنیت استان بوشهر پایدار و مستمر است.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سردار احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت خودروهای پراید در سطح شهر و ادامه دار شدن سرقت‌ها، پرونده ویژه‌ای در اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد تشکیل شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد: طبق بررسی‌های میدانی متهمان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند سه نفره با استفاده از خودروهای سرقتی در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان های خلوت و شناسایی خودروهای پراید بدون تجهیزات ایمنی آن‌ها را سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت خودرو سه عضو این باند را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در دو اقدام ضربتی و غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

نگهبان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان در شهرک سیدی مشهد یک دستگاه سواری پراید، تعدادی زیادی وسایل مسروقه شامل آچارآلات، سه عدد جک، پنج دستگاه باند، چهار دستگاه ضبط و پخش، ۲ عدد چادر مسافرتی، پنج دستگاه تلفن همراه، یک کیسه خواب، سه عدد زیرانداز مسافرتی، یک باربند، چهار حلقه لاستیک زاپاس و یک جفت کفش اسکیت و غیره کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بودند اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت پنج دستگاه سواری پراید و ۳۵ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ ها در کرمان
  • دستگیری باند فرا استانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دستگیری باند فرااستانی سرقت از پیرزن‌ها در کرمان+تصویر
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان