Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:31:59 GMT

گازرسانی به روستاها با سرعت و جدیت ادامه یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۳۱۲

گازرسانی به روستاها با سرعت و جدیت ادامه یابد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: گازرسانی به روستاهای فاقد گاز استان با تلاش، سرعت بیشتر و جدیت ادامه یابد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی محمد صادق معتمدیان در دیدار مدیرعامل و روسای ادارات گاز استان اظهار داشت: در ارزیابی های اولیه، شرکت گاز خراسان جنوبی عملکرد مثبتی را از خود نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز با تاکید بر اینکه رسالت این شرکت، خدمتگزاری به مردم است گفت: تلاش می شود در دهه فجر امسال، اجرای عملیات گازرسانی به 90 روستای خراسان جنوبی را آغاز کنیم.
سید محمود هاشمی از بهره برداری 154 کیلومتر خطوط انتقال از ابتدای امسال در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تاکنون 980 کیلومتر خطوط انتقال در استان، اجرا و گازدار شده است.
وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با بهره برداری از یکهزار و 180 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان، میزان شبکه توزیع و تغذیه گاز شهری و روستایی خراسان جنوبی به 6 هزار و 122 کیلومتر رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به وجود 123 هزار و 368 انشعاب گاز در این استان گفت: هشت هزار و 846 انشعاب امسال اجرا شده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر 29 شهر استان با 99 درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار هستند که گازرسانی به سه شهر نیمه نخست امسال صورت گرفته است.
هاشمی از دیهوک به عنوان تنها شهر بدون گاز خراسان جنوبی نام برد و افزود: در صورت انجام امور و ترخیص تجهیزات از گمرک شهید رجایی، تا پایان بهمن ماه از طریق سی ان جی این شهر هم گازدار می شود.
وی گفت: با افتتاح گازررسانی به این شهر جمعیت شهری برخوردار از نعمت گاز به 99.5 درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از وجود 228 هزار و 759 مشترک گاز در سطح استان خبر داد و گفت: 15 هزار مشترک جدید از ابتدای سال تاکنون از نعمت گاز بهره مند شده اند.
وی تعداد مشترکان برخوردار از نعمت گاز در بخش شهری را 175 هزار و 342 مشترک و در بخش روستایی را 53 هزار و 417 مشترک اعلام کرد و افزود: از زمان تاسیس شرکت گاز استان تاکنون 386 روستا گازرسانی شده و در حال حاضر نیز 352 روستا در حال گازرسانی است.
هاشمی اظهار داشت: با اتمام این پروژه ها تا پایان سال آتی، 80 درصد خانوار روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند می شوند.
وی بیان کرد: 101 روستا 6 ماه اول امسال از نعمت گاز برخوردار شده اند که این رقم معادل 7 درصد خانوار روستایی استان است.
9893*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زيربنايي گازرساني روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد