Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@11:58:32 GMT

داوران بوکس خراسان جنوبی نیازمند ارتقاء

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۴۳۳

داوران بوکس خراسان جنوبی نیازمند ارتقاء

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد خزائی رئیس هیئت بوکس شهرستان بیرجند در کارگروه تخصصی هیئت بوکس خراسان جنوبی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت با بیان اینکه در استان هنوز درگیری مشکلات زیربنایی ورزش هستیم. وی افزود: برای اولین بار در تاریخ ورزش بوکس در همه رده های سنی ورزشکار اعزام کردیم.

وی با اشاره به اینکه الفبای توسعه رشته بوکس؛ ورزش همگانی است تا بتوانیم تعداد ورزشکاران بیمه شدگان را افزایش و ورزش کار آموزش دهیم افزود: متاسفانه رویکرد اداره کل ورزش وجوانان استان در سال های گذشته رقابت ناسالمی با برگزاری مزایده برای سالن را در بین هیئت بوکس و ورزش های رزمی با ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تاکنون بالغ بر100 میلیون تومان تجهیزات بوکس در این سالن است و امکان تخلیه آن از سوی هیئت ورزش های رزمی وجود دارد.

او از اعزام داوران استان به مسابقات منطقه 5 خبرداد و بیان کرد: کارت های ارتقاء داوری بعد از 8 سال زنده شده است و اکنون 12 داور فعال در استان داریم. وی به ارتقاء داوران استان تاکید کرد و افزود: ما برای توسعه ورزش بوکس به شدت نیاز حمایت مالی هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوکس خراسان جنوبی رقابت مدیرکل ورزش و جوانان مزایده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، محمد شروین اسبقیان در حاشیه نشست در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بیان کرد:  پرسپولیس و استقلال واگذار شدند و تکلیف هیئت مدیره را شرکت‌ها مشخص می‌کنند. وزارت ورزش نیز بر روند اداره باشگاه‌ها نظارت و آنها را حمایت می‌کند.

او در مورد تعیین مدیرعامل دو باشگاه سرخابی گفت: زمانی که هیئت مدیره دو باشگاه تعیین شد، مدیرعامل‌ها را مشخص می‌کنند و وزارت ورزش دیگر نقشی ندارد. وزارت ورزش به لحاظ صلاحیت فردی نظارت می‌کند و انتخاب مدیرعامل‌ها در اختیار باشگاه‌ها است.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که گفته شده است بعد از پایان فصل، مالکان اصلی تغییرات عمده‌ای در بحث هیئت مدیره ندارند، آیا چنین چیزی را تایید می‌کنید؟ عنوان کرد: این را باید از صاحبان جدید بپرسید و اگر صحبتی شده من در جریان نیستم.

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها