Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سلامت شورا پیشنهاد داد که بند ۸ ماده ۴۵ و بند ۲ ماده ۷۱ برنامه توسعه سوم ادغام شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر در مخالفت با بند ۸ ماده ۴۵ برنامه توسعه سوم، گفت: پیشنهاد می‌دهم که این بند که «اصلاح و بهسازی فضا‌های بی‌دفاع شهری» است، ماده ۴۵ «شهرداری را موظف به استقرار مدیریت هماهنگ بصری و ارتقای کیفی سیما می‌کند» با بند ۲ ماده ۷۱ اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص بند ۲ ماده ۷۱، گفت: این بند شامل شناسایی و بهسازی فضا‌های بی‌دفاع شهری است، نقاط کور و ناامن با همکاری سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها است و همچنین باید امنیت اجتماعی در فضا‌های شهری و ایجاد احساس امنیت در شهروندان به ویژه سالمندان و کودکان ارتقا یابد.

همچنین حجت نظری عضو دیگر شورای شهر در خصوص حذف بند ۸ ماده ۴۵ توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت با ۱۰ رأی موافق و ۹ رأی مخالف این بند به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورای شهر فضای شهری شهروندان تهرانی سالمندان و کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد

 مجتبی صارمی گفت: در این راستا سرویس اینترنت پرسرعت به حدود هفت هزار و ۵۰۰ مشترک این شهر بر این بستر ارائه می‌شود.

وی امکان توسعه شبکه همراه به نسل‌های بالاتر و ایجاد زیر ساخت لازم جهت اجرای پروژه‌های شهر هوشمند را از مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: حداکثر سرعت اینترنت پرسرعت ADSL ۱۶ مگابیت بر ثانیه بود که با این سرویس هم اکنون امکان ارائه اینترنت پرسرعت تا حداکثر یک هزار مگابیت بر ثانیه در شهر پلدختر وجود خواهد داشت.

مدیرکل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اظهار داشت: ۹۵ درصد پروژه شامل عملیات داکت گذاری و شوتینگ فیبر تاکنون به اتمام رسیده است و به زودی امکان واگذاری وجود خواهد داشت.

صارمی ادامه داد: دسترسی حدود ۳۰۰ هزار خانوار شهری استان تا پایان سال ۱۴۰۳ به این بستر ارتباطی پر سرعت باید فراهم شود که عملیات اجرایی طرح در ۶ شهر شامل خرم آباد، دورود، ازنا، الیگودرز، الشتر و پلدختر آغاز شده و عملیات حفاری در دورود و پلدختر به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم توسعه ارتباطات ثابت مبتنی بر فیبرنوری است که در این راستا پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکار‌ها از سال گذشته برای ایجاد ۲۰ میلیون پوشش آغاز شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها به منظور توسعه زیر ساخت‌ها و توازن در شبکه ثابت و همراه، با هدف پوشش ۸۰ درصدی مشترکان خانگی شهری با حداقل سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دلالان در پی حذف ماده ۲۷ قانون کار هستند
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد