Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، در روزهای گذشته نامه‌ای برای «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی،‌ فرستاده است. این خبر را شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز -سه‌شنبه- به نقل از منابع آگاه گزارش داد. به گفته این منابع، نامه ترامپ در روزهای گذشته فرستاده شده و نماینده شخصا آن را تحویل رهبر کره‌شمالی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهوری آمریکا نامه‌ای برای رهبر کره‌شمالی فرستاده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، در روزهای گذشته نامه‌ای برای «کیم جونگ‌اون» رهبر کره‌شمالی،‌ فرستاده است. این خبر را شبکه خبری سی‌ان‌ان امروز -سه‌‌شنبه- به نقل از منابع آگاه گزارش داد.

به گفته این منابع، نامه ترامپ در روزهای گذشته فرستاده شده و نماینده شخصا آن را تحویل رهبر کره‌شمالی داده است.

این در حالی است که واشنگتن و پیونگ‌یانگ تلاش دارند بر سر جزئیات دومین دیدار میان رهبران دو کشور به توافق برسند و ترامپ نیز پیشتر از دریافت نامه‌ای از سوی کیم جونگ‌اون خبر داده بود.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کاوشگر سایکی ناسا با لیزر داده فرستاد!
  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید