Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:13:06 GMT

افزایش میزان بارش‌ها در ایذه

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۱۸۲۲

افزایش میزان بارش‌ها در ایذه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی اورکی، سرپرست اداره هواشناسی ایذه با اشاره به بارندگی در این شهرستان گفت: میزان بارش باران از یک مهر تا ۲۵ دی، در شهرستان ایذه به ۴۷۷.۵ میلیمتر رسید.

وی افزود: این درحالی است که کل بارش سال آبی گذشته اول مهر تا پایان شهریورسال بعد ۴۴۳ میلیمتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورکی عنوان کرد: از ساعت ۹:۳۰ دوشنبه تا امروز، بیشترین بارش باران در ایذه، در ایستگاه باران سنجی بخش سوسن به ثبت رسید که مقدار آن ۶۱ میلیمتر بود.

سرپرست اداره هواشناسی ایذه گفت: میزان بارش در بخش دهدز ۳۳.۴ میلیمتر، روستای سراک ۲۶ میلیمتر و در روستای شیوند ۲۵ میلیمتر گزارش شده است و میزان بارش باران در ایستگاه باران‌سنجی ایذه را نیز در این مدت، ۳۰.۷ میلیمتر است.

انتهای پیام/م

اعلام میزان بارندگی در ایذه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟

مدیر کل مدیریت بحران یزد با بیان اینکه ۴۹۰ تیم شامل ۱۵۰۰ نیروی امدادی و خدماتی در این استان در حال آماده‌باش هستند به همشهری آنلاین گفت: خوشبختانه از دوشنبه که بارش‌ها در استان شروع شد، همکاری خوبی بین گروه‌های جهادی و مردمی برای مدیریت سیلاب شکل گرفت.

محمد علی ملک‌زاده با بیان این که برخی محورهای فرعی و اصلی به دلیل روان‌آب مسدود شده است، افزود:‌ ۶۲ واحد مسکونی نیز خسارت دیدند که این خسارت عمده نبود.

او با تاکید بر اینکه همه چیز در استان و مناطق سیل‌زده تحت کنترل است، ادامه داد:‌ این سیلاب هیچ مصدوم یا فوتی نداشته است.

به گفت ملک‌زاده، ۳ جلسه مدیریت بحران در استان یزد با بیش از ۱۰۰ مصوبه برگزار شده و به دلیل فعال بودن سامانه بارشی آماده‌باش کامل در همه شهرستان‌ها همچنان برقرار است.

رئیس اداره هواشناسی یزد نیز با بیان اینکه ایستگاه هواشناسی از سال ۱۳۷۶ در تفت تشکیل شده است، گفت: سه‌شنبه شب ۵۱.۷ میلمتر باران در شهر تفت بارید که از زمان تشکیل ایستگاه هواشناسی تا کنون بی‌سابقه است. احتمال اینکه رکورد بارش در این شهر به بیش از ۲۷ سال برسد نیز وجود دارد.

سیدعباس میرحسینی همچنین بارش در اسلامیه و طزرجان هم به ترتیب ۳۹ و ۳۳.۶ میلیمتر اعلام کرد و افزود:‌ در سخوید ۳۰، سلطانب سانیج ۲۹، ده بالا(توده) ۲۸، خودسفلی ۲۶.۵، ده بالا (آمحسن) ۲۴ و دره شیرسانیج ۲۲ میلی متر باران گزارش شد. بارش سالانه باران در استان یزد ۹۰ میلیمتر است.

کد خبر 847043 برچسب‌ها سيل استان یزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • روستای «استاد» رکورددار بارندگی در شهرستان گناباد
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر