Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@16:56:40 GMT

کارگاه شعر نیما برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۵۳۵

کارگاه شعر نیما برگزار می شود

کارگاه شعر نیما سه شنبه های هر هفته در مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، کارگاه « شعر نیما» به همت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری از این پس سه‌شنبه ‌های هر هفته ساعت ۱۵ در حوزه هنری برگزار می شود.

 

«مصطفی علیپور» در گارگاه شعر نیما به نقد و بررسی شعر نیمایی و سپید می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور شاعر، منتقد، و مدرس است.علیپور سرودن را از دوره نوجوانی آغاز کرد. در چهار راه نارنج،ساختار زبان شعر امروز،گزیده ادبیات معاصر،از گلوی کوچک رود،می ترواد مهتاب،از همدان تا صلیب و حلاج از جمله کتاب های علیپور است. وی همکاری با وزارت ارشاد، تدریس شعر و ادبیات در بنیاد شهید و کارشناسی کتاب در حوزه هنری را در کارنامه کاری خود دارد.

 

نخستین جلسه کارگاه نیما امروز(سه شنبه ، ۲۵ دی) در سالن جلسات مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری برگزار می شود. علاقمندان به شعر می توانند به طور رایگان در کارگاه شعر نیما شرکت کنند.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان حسن روحانی خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهور سقوط هواپیما ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحانی فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم علیپور حوزه هنری شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه برگزاری کارگاه های تخصصی در موزه سینما، کارگاه آشنایی با عکاسی در فیلم و سینما توسط امیر عابدی عکاس شناخته شده سینما برگزار می‌شود.

این کارگاه سه شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ در سالن فردوس موزه سینما برگزار می شود و علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه می توانند به سامانه اینترنتی موزه سینما مراجعه کنند. این در حالی است که به شرکت کنندگان در پایان کارگاه گواهی حضور داده می‌شود.

امیر عابدی از سال ۱۳۶۷ به صورت جدی عکاسی را در سینما آغاز کرد و تاکنون عکاسی بیش از ده‌ها فیلم بلند سینمایی، مجموعه تلویزیونی، تئاتر و فیلم کوتاه را انجام داده است.

وی تاکنون جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین عکس فیلم از جشنواره فیلم فجر را برای عکاسی فیلم «سه زن» و تندیس زرین هشتمین جشن خانه سینما برای عکاسی فیلم «مزرعه پدری» را به‌دست آورده است.

عابدی عکاسی فیلم‌هایی همچون «نسل سوخته»، «شب یلدا»، «چهارشنبه سوری»، «آلزایمر»، «یک شهروند کاملا معمولی»، «جاده قدیم»، «ساکن طبقه وسط»، «زندان زنان»، «قرمز»، «پرواز در نهایت»، «سریال مدار صفر درجه» را بر عهده داشته است.

کد خبر 6088956 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من