Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:18:11 GMT

۸۰۰ رقبه در چهارمحال و بختیاری سنددار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۶۱۱

۸۰۰ رقبه در چهارمحال و بختیاری سنددار می‌شود

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته ۳۰۶ رقبه و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۳۸۶ رقبه مورد سند‌دار شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال ۸۰۰ رقبه دیگر سنددار شوند. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، باباجان رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق واقفان و اجرای امینانه نیات با تلاش و پیگیری‌های انجام شده از ابتدای سال جاری برای 386 رقبه سند مالکیت به نام موقوفات صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برای 2128رقبه از موقوفات استان سند مالکیت اخذ و در سال گذشته306رقبه و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 386 رقبه مورد سند‌دار شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این رقم به 800 سند افزایش یابد.

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری با تقدیر از همکاری ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک استان بیان کرد: با سنددار شدن املاک موقوفات، دست موقوفه خواران از این املاک کوتاه شده است.

بیشتر بخوانید:

اصفهان| دانشجو معلمان مبلغان سنت حسنه وقف می‌شوندبسیاری از مدارس استان کرمانشاه وقفی استموزه وقف در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود

رئیسی با اشاره به پیگیری موارد حقوقی موقوفات خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 رای له موقوفات در خصوص پروندهای دعاوی مالی و ملکیتی از طرف مراجع قضایی استان در مرحله بدوی و تجدید نظر صادر شده است.

وی تعداد موقوفات استان ثبت شده در سامانه جامع تا دیماه سال جاری را 1738 موقوفه اعلام کردو گفت: این موقوفات شامل 1083 مسجد، 341 موقوفه، 291 حسینیه، 9 دارالقرآن، 5 حوزه علمیه و 9 موقوفه شامل آرامستان و تکیه می‌باشند.

رئیس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: تعداد رقبات 3546 مورد شامل 3056 رقبه متصرفی، 160 رقبه غیرمتصرفی، 6 رقبه اشتراک التولیه و 324 رقبه سایر موضوعات می‌باشد.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بگی با ۱۹ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.
مبینی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۱۰ درجه سانتی گراد است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری