Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@12:10:13 GMT

قاتل فراری در زاهدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۸۷۱

قاتل فراری در زاهدان دستگیر شد

رکنا: جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان از دستگیری قاتلی که جوانی ۲۴ ساله را در شهر زاهدان به قتل رسانده بود خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل جوانی ۲۴ ساله در دوم مهرماه سال جاری در شهر زاهدان و فرار قاتل از صحنه جرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتل در پی اختلافات شخصی، مقتول را با یک قبضه سلاح ساچمه‌ای به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.

سردار طاهری ابراز داشت: مأموران با تحقیقات میدانی و رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند قاتل را شناسایی و رد زنی کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم که به منظور فرار از چنگال قانون به شهر‌های مختلف ازجمله یزد و شیراز گریخته بود و دائم مخفیگاه خود را تغییر می‌داد سرانجام با تلاش و کنترل نامحسوس پلیس، در شهرستان "فهرج" استان کرمان شناسایی و هنگامی که قصد عزیمت به زاهدان را داشت در یک عملیات غافلگیرانه در ایست و بازرسی "نصرت آباد" دستگیر شد.

سردار طاهری گفت: متهم که جوانی ۲۸ ساله بود در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم فیلم لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملا عام + جزییات من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس وحشت راننده های خودرو از حیوان گرسنه+ عکس دانشجوی نخبه راز هوشنگ خلافکار را فاش کرد+ عکس زن بخت برگشته زیر دندان های تمساح گرسنه تیکه پاره شد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل فرار قاتل پلیس جنایت قانون اخبار حوادث قتل فراری زاهدان در شهر دستگیر شد تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند

به گزارش "ورزش سه"، دو فوتبالیست لیگ برتری پس از گزارش به پلیس، به اتهام تجاوز دستگیر شدند. سان گزارش داد این دو فوتبالیست که نامشان فاش نشده از یک باشگاه هستند و در آخر هفته دستگیر شده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، پلیس با یک بازیکن 19 ساله به ظن حمله و کمک به تجاوز در زمین تمرین باشگاهش صحبت کرد و او به طور رسمی دستگیر شد. او یک شب بازداشت شد و بعداً توسط پلیس با احتیاط لازم مورد بازجویی قرار گرفت.

بازیکن دیگر که او هم 19 ساله است، روز بعد دستگیر شد و بعداً توسط مأموران به ظن تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت. به گفته این روزنامه، هر دو بازیکن اکنون با قرار وثیقه آزاد شده‌‌اند تا تحقیقات بیشتر انجام شود.

گزارش شده که این جرم در جمعه شب رخ داده و قربانی ساعاتی بعد با پلیس تماس گرفته و شکایت رسمی خود را ارائه کرده است. سخنگوی پلیس به سان گفت:"افسران دو مرد را پس از گزارشی مبنی بر تجاوز دستگیر کردند. مرد 19 ساله ای به ظن تجاوز و کمک به تجاوز دستگیر شد. دومین مرد 19 ساله هم به ظن تجاوز دستگیر شد. این دو بعد از بازجویی، به قید وثیقه پلیس آزاد شدند."

یک منبع همچنین به سان گفته که پلیس پس از حضور در ورزشگاه با یکی از بازیکنان در اتاقی خصوصی صحبت کرد. این بازیکن با یک نفر دیگر باشگاه را ترک کرد و در اواخر همان شب به طور رسمی دستگیر شد.

سخنگوی این باشگاه که سان نام آن را فاش نکرده، در این خصوص گفت:"از آنجایی که این موضوع اکنون توسط پلیس در دست بررسی است، باشگاه در این مرحله اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد."

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند