Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@07:25:44 GMT

پاسخ منفی خوش تیپ پرسپولیسی به سرخپوشان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۲۹۲۶

به گزارش پارس نیوز،  علیرضا بیرانوند در سال‌های اخیر خیال پرسپولیسی‌ها را از داشتن یک دروازه‌بان مطمئن راحت کرده است. اما سنگربان شماره 1 این باشگاه یک سالی است که هوای رفتن به لیگ‌های خارجی را در سر دارد و در حال حاضر نیز در اوج دوران فوتبالش به سر می‌برد که احتمال جدایی او را افرایش می‌دهد.

 

به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ گزینه‌های مختلفی را برای جانشینی او در نظر گرفته بود و باشگاه نیز مذاکرات ابتدایی با این گزینه‌ها را کم و بیش آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این نام‌ها، علیرضا حقیقی ملی‌پوش سابق تیم ملی و پرسپولیس بود که بارها شایعه حضورش در جمع سرخ‌پوشان و بازگشتش به لیگ ایران مطرح شد.

 

 

اما آخرین اخبار به دست آمده از این حکایت می‌کند که حقیقی، علاقه ای به حضور در فوتبال ایران ندارد و به پیشنهاد تیم سابقش پاسخ منفی داده است. سنگربان فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی  2014، دو پیشنهاد از سوئد و یونان دارد که به‌نظر گزینه یونانی جدی‌تر است و حقیقی به زودی راهی این کشور اروپایی خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی پرسپولیس ایران فوتبال ایران تیم ملی ایران سوئد یونان پرسپولیس تیم ملی ایران جام جهانی فوتبال ایران یونان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد