Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد شرق استان تهران از فارغ التحصیلی ۴۰۰ هزار دانشجوی علمی کاربردی در استان تهران خبر داد و گفت: ‌این تعداد افراد با ۳۸۰ رشته متمرکز علمی کاربردی در سطح استان تهران آموزش و تحویل جامعه داده شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر فرامرز اکرمی در آیین تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران که امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد با تاکید بر این که دانشگاه علمی کاربردی کاملا در راستای توسعه‌ نظام آموزش عالی ایجاد شده است، گفت: انتقال فرصت‌ها دستاوردهای مهارتی و پاسخ گویی به نیازهای جامعه یکی از مهمترین ماموریت‌های این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه‌ای که امروز دانشگاه جامع علمی و کاربردی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموخته تقدیم جامعه کرده که این افراد طی ۲۷ سال گذشته در این دانشگاه مشغول تحصیل بودند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد شرق استان تهران هچنین گفت: در دانشگاه جامع علمی کاربردی حدود ۴۰۰ رشته وجود دارد که این رشته‌ها بر اساس تغییر و تحولات جامعه و نیازهای موجود راه‌اندازی شده است.

به همین منظور از طریق دانشگاه علمی کاربردی می‌توانیم مهارت و دستاوردهای علمی این دانشگاه را به جامعه  و آن را به هدف‌های مختلف تبدیل کنیم.

دبیر اجرایی آیین گردهم آیی دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی استان تهران تاکید کرد:‌ همان طور که می‌دانید پیشرفت کشور مدیون سرمایه‌های علمی ایران است و ما در استان تهران حدود ۴۰۰ هزار دانش آموخته در ۳۸۰ رشته متمرکز تربیت و پرورش داده‌ایم. به گونه‌ای که این افراد امروزه به آخرین مهارتهای روز دنیا مسلط هستند و آمادگی ارائه خدمت در فرصت‌های مختلف را دارند.

دکتر اکرمی در پایان خاطر نشان کرد:‌ در مراسم امروز از ۱۰ مرکز موفق علمی کاربردی رونمایی می‌شود. همچنین تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاههای دولتی و خصوصی در راستای گسترش فعالیت دانش آموختگان و انتقال آن به فضای جامعه منعقد خواهیم کرد که این تفاهمنامه با دانشگاه دفاع ملی و انجمن ناشنوایان از جمله این تفاهم‌نامه‌ است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم میثاق‌نامه فارغ التحصیلان قرائت شد و با حضور دکتر عارف و دکتر امید کتاب مشاغل استان تهران رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس در هیات های اجرایی معین استان ها و بررسی نهایی در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته به منظور تامین نیازهای موجود در بکارگیری مدرسان، ابتدا نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی و واحدهای استانی باتوجه به دوره های در حال اجرا و رشته های جدید انجام شد.

کشتکار افزود: دراین فراخوان حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال بود و جذب مدرس به صورت بومی در واحدهای استانی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از ثبت نام، تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مستندات توسط متقاضی در سامانه جامع جذب مدرسان، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شد و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی شد و نتایج بررسی صلاحیت علمی به همراه وضعیت صلاحیت عمومی در هیات اجرایی معین استان و هیات اجرایی جذب دانشگاه جمع‌بندی شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: در این فراخوان بیش از ۷۳ هزار نفر وارد سامانه ثبت نام شدند که از این تعداد، حدود ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مجموع بالغ بر ۷ هزار نفر برای مصاحبه و ارزیابی علمی به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند. از این تعداد حدود ۳ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و کد مدرسی برایشان صادر شد.

وی افزود: لازم به ذکر است کد مدرسی افراد واجد شرایط پس از شرکت در دوره تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی که از طریق مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی برگزار می گردد، فعال می شود و مدرسان پس از فعال سازی کد مدرسی می توانند با مراکز آموزش علمی کاربردی برای تدریس همکاری نمایند.

کشت کار در خاتمه اظهار داشت: فراخوان بعدی، پس از نیازسنجی در تابستان ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و افرادی که در فراخوان ۱۴۰۲ در اولویت قرار نگرفته‌اند در صورت علاقمندی می‌توانند در فراخوان آتی مجددا شرکت نمایند.

کد خبر 6099152

دیگر خبرها

  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان سما
  • رونمایی از ۸ کتاب کودک نوشته دانش‌آموزان دبستان دخترانه سمای عالیشهر
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد