Web Analytics Made Easy - Statcounter

    به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در این اطلاعیه که از سوی مرکز مدیریت بدهی ها و دارایی های مالی عمومی معاونت مذکور تنظیم شده است، می خوانیم: در راستای ارتقای اعتماد عمومی نسبت به اوراق بهادار اسلامی و ایفای تعهدات دولت در این حوزه، به اطلاع می رساند، با عنایت به سر رسید اسناد خزانه اسلامی با نماد معاملاتی اخزا 702 در تاریخ 24 دی ماه 1397، وجوه مورد نیاز برای تسویه اسناد مذکور توسط خزانه داری کل کشور تامین و اقدامات لازم برای تسویه بموقع اوراق یاد شده معمول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، اسناد خزانه اسلامی، یکی از اقسام اوراق بهادار اسلامی است که در چارچوب ظرفیت های قوانین بودجه سنواتی، به منظور تامین مالی دولت منتشر می شود. این اسناد فاقد کوپن سود است و در  سر رسید، معادل قیمت اسمی تسویه می شود.      

 

   

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر طلبکاران اوکراین تمام شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از وال استریت ژورنال، گروهی از دارندگان اوراق بدهی اوکراین به دنبال آن هستند که این کشور را مجبور کنند روند باز پرداخت بدهی‌هایش را آغاز کند.

در حالی که پس از آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین وصول بخشی از بدهی‌های اوکراین از سوی طرف‌های طلبکار کنار گذاشته شد، دیگر دارندگان اوراق بدهی این کشور با تصور اینکه این درگیری چند ماهه تمام خواهد شد، ۲ سال به اوکراین فرصت تنفس دادند اما خبر رسیده که صبرشان به سر آمده و به سمت استخدام مؤسسات حقوقی برای مذاکره با مقامات اوکراینی رفته اند.

منابع آگاه می‌گویند البته قرار است در این مذاکرات اوکراین در قبال بخشیده شدن بخش دیگری از بدهی اش روند پرداخت بهره اوراق بدهی خود را آغاز کند.

منابع آگاه می‌گویند در صورتی که دارندگان اوراق بدهی اوکراین موفق شوند، این کشور باید سالانه ۵۰۰ میلیون دلار بهره به طلبکارانش پرداخت کند.

نکته جالب اینکه این طلبکاران فقط ۴ میلیارد دلار از ۱۶۱ میلیارد دلار بدهی خارجی اوکراین را در اختیار دارند. اگر هم توافقی بین اوکراین و دارندگان اوراق قرضه این کشور حاصل نشود، کی یف دچار نکول خواهد شد.

کد خبر 6097895 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • اوکراین ناتوان در پرداخت بدهی خارجی
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی