Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@10:44:57 GMT

تاکید بر همکاری نهادها در ساماندهی کودکان کار

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۳۵۱۷

تاکید بر همکاری نهادها در ساماندهی کودکان کار

امینی بر همکاری همه نهادها و دستگاه های اجرایی در ساماندهی کودکان کار وخیابانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، زهرا امینی، امروز (۲۵در)  در جلسه ساماندهی کودکان کار وخیابانی که با حضور نمایندگان این کمیته در بهزیستی استان مرکزی برگزار شد، ضمن تاکید بر رسیدگی به کودکان کار گفت: موضوع کودکان کار و خیابانی یکی از مهمترین معضلات جامعه و استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه این امر نیازمندان رسیدگی و توجه همه دستگاه ها است، افزود: ضرورت دارد با مشارکت بین بخشی این آسیب اجتماعی برطرف شود. 

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: تا کنون فعالیت‌های  گسترده ای در این راستا صورت گرفته و اقدامات اولیه به منظور نیازسنجی و شناسایی با مشارکت اورژانس اجتماعی بهزیستی و دفتر ساماندهی آسیب‌های اجتماعی صورت  می گیرد.


وی افزود: نیاز است تا تمامی دستگاه‌های استان در این خصوص با بهزیستی همگام شوند و درخصوص جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی عزم جدی صورت گیرد. 


امینی خاطر نشان کرد: ۱۳ دستگاه در قبال کودکان خیابانی و ساماندهی آنها مسئولیت مستقیم دارند، به طوری که نیروی انتظامی، ‌دادگستری، شهرداری، وزارت کار، وزارت بهداشت، کمیته امداد، و.... در این زمینه مسوولیت مستقیم دارند و لازم است دستگاه های مرتبط هرکدام به وظیفه خود در این خصوص عمل نمایند.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه بزودی یک موسسه هم در شهر خمین فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: در صورتی که شهرستان ساوه هم تا پایان سال موفق به تشکیل موسسه‌ای برای ساماندهی کودکان کار و خیابانی شود، قطعا از حمایت‌های مجموعه بهزیستی نیز بهره‌مند خواهد شد.


مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه در ماده ۸۰ برنامه ششم توسعه کشور موضوع ساماندهی کودکان کار از اولویت‌های فعالیت سازمان بهزیستی است، ادامه داد: قطعا برای انجام این فعالیت‌ها و ساماندهی کودکان کار نیاز به تاسیس یک موسسه غیردولتی است.


وی به تلاش‌های بهزیستی برای ساماندهی کودکان کار اشاره کرد و گفت: تنوع در آسیب‌های اجتماعی، همکاری همه نهادها به‌ویژه شهرداری و فرمانداری را می طلبد.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه سفر رئیس جمهور روحانی حسن روحانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم والده نهادهای مردمی نهادهای حمایتی کودکان کار و خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی