Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) دامغان گفت: مجموعه این حوزه علمیه برای تکمیل به هشت میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

حجت الاسلام مصطفی رسولی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: برای ساخت حوزه علمیه امام صادق (ع) دامغان تا کنون حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکمیل به هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) دامغان اضافه کرد: عملیات ساخت این حوزه علمیه از سال 92 آغاز شد که تا کنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رسولی نژاد تصریح کرد: در شهرستان دامغان طلبه های خواهر در 2 سطح تحصیل می کنند که 180 نفر در سطح 2 و 150 نفر در سطح سه قرار دارند، مُبلغ های زن این شهرستان نیز حدود 100 نفر هستند که در مدارس و هیات های خانگی مشغول فعالیتند.
وی اضافه کرد: برادران طلبه در دامغان از پایه اول تا دهم 180 نفر و در درس خارج حدود 40 نفر در حوزه های علمیه مشغول تحصیل هستند.
به گفته رسولی نژاد، 100 مُبلغ مرد در داخل شهرها، روستاها و مدارس فعالیت دارند.
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) دامغان، به تعداد افراد ورودی در این حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: سالانه حدود 20 پذیرش و انتقالی در این حوزه علمیه ثبت و 15 نفر معمم می شوند.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان دارای 2 حوزه علمیه ویژه خواهران و سه حوزه علمیه برادران است، در حوزه های علمیه برادران این شهرستان 20 استاد به ارائه درس می پردازند.
دامغان مهد پرورش مبلغ و روحانی در کشور است و اکنون 20 امام جمعه کشور اهل دامغان هستند.
9856/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دين حوزه علميه طرح عمراني دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • وزش شدید باد و بارش باران در دامغان
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد