Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: شرایط تردد شناورهای مسافربری و صیادی به جزیره های خلیج فارس ظرف امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه مساعد پیش بینی می شود.

معصومه سی سی پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز (سه شنبه) همچنین شرایط جوی و دریایی به نسبت پایداری در هرمزگان حاکم است و گذر ابر در استان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: هرچند شرایط بارشی مهیا نیست اما در نقاطی از تنگه هرمز بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می شود و از میزان ابرناکی آسمان استان از روز چهارشنبه کاسته خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: از لحاظ دمایی نیز به طور موقت تا روز پنجشنبه هفته جاری در استان تغییر چندانی نخواهیم داشت و در برخی نقاط استان نوسان 1 تا 2 درجه ای دما پیش بینی می شود.
سی سی پور گفت: از روز پنجشنبه نیز با نزدیکی موجی از سمت جنوب غربی بتدریج از جزیره های غربی خلیج فارس شاهد ناپایداری وضعیت جوی و دریایی خواهیم بود.
7195/6048 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث آب و هوا كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم

در این مطلب گفته‌های خسرو معتضد، تاریخ نگار کشورمان درخصوص خلیج همیشه فارس را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست