Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، چین به مسئولین برخی شرکت‌های دولتی توصیه کرد از انجام سفرهای تجاری به آمریکا و هم پیمانانش پرهیز کنند و چنانچه مجبور به انجام چنین سفرهایی شدند، تدابیر شدیدی را در حفاظت از رایانه‌ها و دیگر ابزارهای الکترونیکی خود اتخاذ کنند.

در همین راستا، کمیسیون نظارت بر دارایی‌های دولت که بر حدود ۱۰۰ شرکت چینی نظارت دارد، خواستار آن شد تا کارکنان در صورت اجبار برای سفر به آمریکا، انگلیس، استرالیا، نیوزیلند و کانادا فقط از لپ تاپ‌های ویژه‌ شرکت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است به دنبال بازاداشت یکی از مدیران ارشد شرکت هوآوی از سوی کانادا و تصمیم برای استرداد وی به آمریکا، رابطه پکن- اتاوا دستخوش تنش شده است.

 این در حالی است که چین دیروز از حکم اعدام یک تبعه کانادایی به جرم قاچاق سازمان یافته خبر داد- امری که تنش میان ۲ کشور را بیش از پیش تشدید می‌کند.

کد خبر 4513846 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا چین شرکت هواوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه نفت راهی برای اتصال بخش خصوصی به دولتی
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پایش کیفیت آب لرستان در ۲۴ آزمایشگاه
  • تحصن دانشجویی در دانشگاه تورنتوی کانادا در حمایت از فلسطین
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات صندوق ذخیره فرهنگیان
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند