Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیش رویداد ایده پردازی با موضوع حمایت از کالای ایرانی در راستای تحقق شعار سال و با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، بورس کالای ایران و شبکه افق در اردوگاه دانشگاه امام صادق (ع) در دماوند برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، رویداد حمایت از کالای ایرانی در روز‌های دوم، سوم و چهارم اسفندماه امسال برگزار خواهد شد که در همین راستا اردوگاه دانشگاه امام صادق (ع) در روز‌های ۱۹، ۲۰ و ۲۱ دی ماه با حضور ۷۰ نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف این دانشگاه میزبان برگزاری پیش رویداد حمایت از کالای ایرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع با برگزاری این پیش رویداد، شرکت کنندگان تا زمان رویداد اصلی فرصت دارند تا براساس آموخته‌ها و هدایت مربیان، ایده‌های خود را در مراسم پایانی در معرض ارزیابی حامیان و داوران قرار داده تا ایده‌های برتر و قابل حمایت در رویداد حمایت از کالای ایرانی مشخص شوند.
در مراسم افتتاحیه پیش رویداد برگزار شده، دکتر رازینی مدیر برگزاری این رویداد، به تبیین اهداف و معرفی برنامه‌های پیش رو پرداخت. وی مهمترین هدف چنین رویداد‌هایی را پیوند علم و عمل و ارتباط دانشگاه و جامعه با محوریت حل مساله برشمرد که در این مرحله با تمرکز بر حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی برگزار شده است. همچنین در این نشست دکتر میثم لطیفی، رئیس دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق (ع) به بیان اهمیت رویداد و اهمیت ایده پردازی پرداخت. در ادامه نیز دکتر جواد فلاح، مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران ضمن معرفی جایگاه بورس کالا در تقویت و تسهیل تولید ملی، به بخشی از مسائل قابل ایده پردازی در این حوزه اشاره کرد. در پایان مراسم افتتاحیه نیز دکتر سعدآبادی توضیحاتی درباره شیوه برگزاری رویداد و تجربیات قبلی در این زمینه مطرح کرد.
همچنین کارگاه‌های آموزشی این پیش رویداد در طول دو روز و به مدت ۲۰ ساعت برگزار شد. کارگاه خلاقیت و نوآوری با تدریس دکتر عماد، کارگاه طراحی بوم مدل کسب و کار با تدریس دکتر رضا پاینده، کارگاه ارائه موثر با ارائه دکتر سعدآبادی و کارگاه ظرفیت‌های فضای مجازی و بازاریابی دیجیتال با ارائه دکتر حمیدیا از برنامه‌های اصلی این پیش رویداد با هدف توانمندسازی شرکت کنندگان در زمینه ایده پردازی بود. در پایان نیز شرکت کنندگان در قالب تیم‌های ایده پرداز سازماندهی شده و به صورت تمرینی به ارائه ایده‌های خود پرداختند و از ایده‌های برتر تقدیر شد.
در روز دوم این پیش رویداد، حجت الاسلام دکتر سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق (ع) ضمن بازدید از این برنامه، طی سخنانی با تشویق استمرار چنین رویداد‌هایی به جایگاه ایده پردازی در حل مسائل کشور و ضرورت توجه به چنین برنامه‌هایی در تکمیل چرخه تولید علم تاکید کرد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رویداد محوریت بورس کالا ایده برتر کالای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،در آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، حجت الاسلام و المسلیمن مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه شهر سمنان، دکتر احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان، دکتر محمد بهرامی فرماندار سمنان، حسین موسوی شهردار سمنان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا حضور داشتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ شهرستان سمنان، بیان نمود: در حال حاضر پایگاه سلامت کهنه دژ به صورت ضمیمه در مرکز خدمات جامع سلامت مرحوم تصرت الله دانائی شهرستان سمنان در حال خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه است و امروز با حضور مقامات استانی پایگاه سلامت غیرضمیمه کهنه دژ در زمینی با مساحت 344/5 متر مربع و با زیربنای 250 متر مربع کلنگ زنی شد.

دکتر کامران قدس با اشاره به اینکه جمعیت تحت پوشش این پایگاه سلامت برابر با 8420 نفر است، گفت: در این پایگاه سلامت پزشک، مراقب سلامت و روان شناس خدماتی همچون واکسیناسیون، مراقبت های مربوط به مادران باردار، نوزادان، سالمندان، بیماران و... را ارائه می دهند.

وی ضمن قدردانی از حضور مقامات استانی، شهرستانی و دانشگاهی و خانواده معزز شهدا در این آئین، تصریح کرد: توجه این عزیزان به حوزه سلامت استان سمنان و همراهی این مقامات درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات بهداشتی و درمانی با این دانشگاه باعث افتخار ماست.

۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899348

دیگر خبرها

  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب