Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون مبارزه با فساد اقتصادی گفت: در حال حاضر آب شرب مهم‌ترین مسئله برای تضمین آینده مردم روستاهای یکن‌آباد و مهدی‌آباد بوده که اگر محقق نشود تمام برنامه‌ریزی‌های اقتصادی انجام شده و پتانسیل‌های ایجاد شده از بین خواهد رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش نافع،‌ امیر خجسته در جمع معتمدین، اعضای شورا و دهیار روستای یکن‌آباد با اشاره به اینکه روستای یکن‌آباد یکی از روستاهای موفق در حوزه اشتغال‌زایی است، گفت: این روستا به خاطر داشتن چند کارگاه تولیدی لباس با برند کشوری، پگ‌های بیمارستانی، زیره کفش، خانه‌های بوم گردی، کارگاه چاپ و چندین تولیدی دیگر از نظر اشتغالزایی موقعیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر آب شرب مهم‌ترین مسئله برای تضمین آینده مردم این روستاست و اگر این کار انجام نشود تمام برنامه‌ریزی‌های اقتصادی انجام شده و پتانسیل‌های ایجاد شده از بین خواهد رفت.

رئیس کمیسیون مبارزه با فساد اقتصادی با اشاره به اینکه سرباز بودن فاضلاب پادگان قهرمان حتی آب شرب یکن‌اباد و‌مهدی‌آباد را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده، اظهار کرد: مسؤولان پادگان قهرمان باید هر چه زودتر نسبت به حل مشکل 5 هزار نفر مردم ساکن در دو روستا اقدام کرده و تصمیم درستی اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اخذ هزار و 800 تن قیر برای جاده کرمانشاه و 2 هزار تن برای جاده ملایر در چند سال اخیر تصریح کرد: امسال ۳۸ روستا و ۴۵ پروژه قیر رایگان برای بهسازی دریافت کردند و طبق آمار در چهار سال گذشته با تلاش و پیگری انجام گرفته ۳۵۵ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی با 5 هزار و 800 تن قیر رایگان به روستاهای بخش مرکزی اختصاص یافته که باعث تغییرات بسیاری در روستاهای بخش مرکزی شده است.

نماینده مردم همدان و‌فامنین در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم در حوزه همدان تمامی تلاش خود را برای پیگیری مطالبات مردم به کار بسته‌اند و با هم‌افزایی و رقابت در عملکرد به دنبال تحقق هر چه بیشتر خواست مردم هستند و ‌این ‌موضوع باعث شده تا اتفاقات بسیارخوبی در کشور ‌و‌استان همدان بیافتد.

در ادامه عبدلی بخشدار بخش مرکزی نیز با اشاره به اینکه دهیاری‌ها و بخشداری امسال بودجه چشم‌گیری نداشتند، بیان کرد: اما کارهای بسیار خوبی در خصوص آسفالت و آماده‌سازی اتفاق افتاده که این به علت پیگیری نمایندگان همدان در سطح ملی برای تهیه  قیر رایگان برای بهسازی روستاها بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

کد خبر 6097078

دیگر خبرها

  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد