Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - مدير شعب بانک مسکن استان زنجان گفت : در 9 ماهه گذشته از سالجاري براي 151 واحد مسکوني 58ميليارد ريال تسهيلات به منظور احداث در بافت هاي ناکارآمد شهري اين استان پرداخت شده است.

سلمان داشاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در 9 ماهه گذشته از سالجاري براي دريافت تسهيلات ساخت 387 واحد مسکوني در بافت هاي ناکارآمد شهري استان زنجان متقاضي به بانک مسکن معرفي شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وي، از اين تعداد متقاضي براي 151 واحد مسکوني عقد قرارداد انجام و مابقي نيز در دست انجام قراردارد.
مدير شعب بانک مسکن استان زنجان به پرداخت تسهيلات در بخش مسکن روستايي اشاره کرد و گفت: از اعتبارات امسال در اين بخش 280 واحد سهم اين بانک در استان بود که تا 17 دي امسال حدود 162 واحد از اين تعداد براي دريافت تسهيلات عقد قرارداد شده است.
داشاد اظهارداشت: نرخ سود تسهيلات مسکن يکم در بافت هاي ناکارآمد و فرسوده 6 درصد و ساير مناطق نيز هشت درصد است.
به گفته وي، طرح صندوق پس انداز مسکن يکم از خرداد سال 94 در کشور آغاز شد که از ابتداي سال 95 تا پايان سال 96 مبلغ 498 ميليارد ريال تسهيلات در استان زنجان پرداخت شده است.
مدير شعب بانک مسکن استان زنجان، شرايط اين تسهيلات را سپرده گذاري متقاضي در شعب اين بانک، نداشتن سابقه بهره مندي از تسهيلات مسکن در شبکه بانکي و استفاده نکردن از امکانات دولتي براي خريد مسکن برشمرد.
داشاد تاکيد کرد: بيش از يک سوم واحدهايي که در سطح کشور ساخته مي شوند از تسهيلات بانک مسکن استفاده کرده اند چرا که اين بانک، دولتي و تابع سياست هاي دولت است.
به گزارش ايرنا، بانک مسکن بانکي توسعه اي و تخصصي است که در بخش مسکن فعاليت مي کند.
اين بانک 19 شعبه فعال در سطح شهرستان هاي استان زنجان دارد.
9505/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲

امتداد - مدیر شعب خراسان رضوی از انعقاد قرارداد ساخت ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در بانک مسکن استان و رشد ۴۴ درصدی مبلغ کل تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مصطفی تقوی مدیر شعب خراسان رضوی در مصاحبه با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۰۱ هزار و ۸۱۷ میلیارد ریال بود که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ از رشد ۴۴ درصدی برخوردار است.

وی همچنین اظهار داشت: بیشترین سهم تسهیلات پرداختی مربوط به تسهیلات مشارکت مدنی ساخت مسکن است که با مبلغ قریب به ۵۲ هزار میلیارد ریال بیش از ۵۱ درصد از کل تسهیلات پرداختی را تشکیل می‌دهد.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین گفت: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال ۱۴۰۲ در این استان، قرارداد ۱۵ هزار و ۸۶۷ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه با تامین اعتبار بالغ بر ۷۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال منعقد شده و تاکنون مبلغ ۳۰ هزار میلیارد ریال به عنوان سهم‌الشرکه به حساب متقاضیان این طرح واریز شده است.

تقوی اضافه کرد: ۲ هزار و ۳۳۶ پروژه نهضت ملی استان خراسان رضوی شامل ۱۳ هزار و ۲۳۳ واحد حمایتی، یک هزار و ۲۷۶ واحد خود مالک و یک هزار و ۳۵۸ واحد روستایی است.

وی در پایان گفت: این مدیریت با همراهی و هم‌افزایی کارکنان پرتلاش استان از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف دولت محترم و خانه‌دار کردن آحاد مختلف جامعه اقدام کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • رشد ۴۴ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد