Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@10:23:02 GMT

سلطان ترامادول در مشهد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۷۱۰

سلطان ترامادول در مشهد دستگیر شد

معاون دادستان مشهد گفت: فردی که نقش اصلی در توزیع دارو‌های دست ساز، مخدردار و دیگر دارو‌های غیرمجاز داشت دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی معاون دادستان مشهد گفت: از حدود دو ماه قبل نیرو‌های اطلاعات سپاه حر مشهد در پی رصد‌های اطلاعاتی درباره عوامل اخلال در شبکه دارویی و توزیع کنندگان دارو‌های غیرمجاز در عطاری‌ها به سرنخ‌هایی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: فردی به نام «ع-چ» که در میان عطاری‌ها و فروشندگان دارو‌های غیرمجاز به «سلطان ترامادول» معروف است، نقش اصلی را در توزیع دارو‌های دست ساز، مخدردار و دیگر دارو‌های غیرمجاز و قاچاق خارجی ایفا می‌کند و هدایت شبکه گسترده توزیع و تولید غیربهداشتی این گونه دارو‌ها را به عهده دارد.

معاون دادستان مشهد تصریح کرد: در نهایت نیرو‌های سپاه پاسداران محل ساخت و تولید دارو‌ها را در یک منزل دو طبقه اجاره‌ای در خیابان ایرج مشهد شناسایی کردند.

وی گفت: از این محل ۳۰۰کیلوگرم پودر ساخت دارو‌های غیرمجاز بدن سازی، چاقی و لاغری به همراه دو هزار قرص ناشناخته و ۱۱ هزار و ۵۰۰ قرص ترامادول کشف شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: نیرو‌های اطلاعات سپاه همچنین در این بازرسی چند هزار قوطی با مارک و برچسب دارو‌های تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه دو ترازوی دیجیتالی را در حالی کشف کردند که مقادیر زیادی وجه نقد نیز به دست آمد.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات نیرو‌های سپاه با بازجویی‌های خود به انبار بزرگی در یک باغ ویلا در منطقه جاده کلات مشهد رسیدند که بررسی‌های نامحسوس نشان می‌داد به مرکز نگهداری و ذخیره دارو‌های مخدردار و غیرمجاز تبدیل شده است.

معاون دادستان مشهد گفت: در یک عملیات گسترده این ویلا مورد بازرسی قرار گرفت که در نهایت ۲۱ لیتر شربت متادون، ۴.۵ لیتر شربت تریاک، دو هزار و ۳۰۰ قرص متادون، ۱۳هزار نوع ترامادول و سه هزار قرص متفرقه ناشناس و قاچاق خارجی به همراه چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان وجه نقد کشف شد.

سرشاخه اصلی این شبکه هم در باغ ویلا به دام افتاد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سلطان ترامادول مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محبی در این زمینه افزود: پس از کسب گزارش هایی مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در منطقه تاریخی مغاطیلوی ارومیه، این موضوع به‌صورت نامحسوس و شبانه‌روزی توسط تیم‌های اطلاعاتی فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل و واحد اطلاعات یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان مورد رصد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در یک عملیات منسجم و مشترک با فرماندهی انتظامی پاسگاه بخش انزل قوشچی ارومیه باند بزرگ و حرفه‌ای حفاران غیر مجاز حین برداشت آثار تاریخی و فرهنگی در منطقه تاریخی مغاطیلو معروف به «ماوارا» دستگیر شدند.

سرپرست یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی ادامه داد: در این عملیات علاوه بر دستگیری ۱۰ حفار غیرمجاز، سه دستگاه خودرو، آلات و ادوات تخریب گران آثار تاریخی از قبیل موتور برق، بتن‌کن، بیل و کلنگ کشف و ضبط شد.

سال گذشته نیز ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی منهدم و اعضای آن دستگیر شده بودند

کد خبر 6092604

دیگر خبرها

  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد