Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین رونمایی از ترجمه تایی (تایلندی) کتاب‌های «آموزش فلسفه» اثر آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، «تاریخ قرآن» اثر مرحوم آیت‌الله محمدهادی معرفت و «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» اثر مرحوم مهدی آذریزدی از ساعت ۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۲۶ دی در سالن کنفرانس خبرگزاری مهر برگزار می‌شود.

در این برنامه محمد اکبری معاون مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، محمدرضا جعفری، کارشناس گروه نشر این مرکز، علی معروفی، رییس اداره ارتباط با رسانه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و محمدرضا زینعلی، رایزن فرهنگی سابق ایران در تایلند سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود به این نشست برای عموم علاقه‌مندان و اصحاب رسانه آزاد است.

کد خبر 4513927 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر رونمایی کتاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس

محمود شمسی‌پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در فروردین ماه ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با اورژانس استان (دیسپچ) ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

مصدومیت سه نفر در تنگه جونقان

وی افزود: همچنین طی این مدت هزار و ۴۱۸ نفر از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند شدند.

شمسی‌پور اضافه کرد: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت امدادرسانی انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سردیس استاد عباس کمندی در سنندج رونمایی شد
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود