Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@04:30:51 GMT

آیپاد تاچ نسل هفتم اپل در دست توسعه است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۹۶۸

آیپاد تاچ نسل هفتم اپل در دست توسعه است

وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara با انتشار گزارشی، احتمال عرضه‌ی نسل هفتم آیپاد تاچ اول را نوید داده است. آخرین نسل از آیپاد تاچ اپل سال ۲۰۱۵ راهی بازار شد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، آخرین شنیده‌ها نشان از این دارد که اپل در حال توسعه‌ی نسل هفتم آیپاد تاچ است. Mac Otakara گزارش جدید خود را مبتنی بر اطلاعاتی منتشر کرده که در نمایشگاه CES ۲۰۱۹‌ از منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اطلاعاتی در رابطه با اینکه آیپاد تاچ جدید چه زمانی و با چه امکاناتی راهی بازار خواهد شد، ارائه نکرده است. اپل نسل ۶اُم از آیپادتاچ خود در ژوئیه ۲۰۱۵ رونمایی کرده که بود که از قابلیت‌هایی نظیر پردازنده‌ی A۸ و دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. آخرین نسل از آیپاد تاچ اپل در ۶ رنگ در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

اپل با تغییر قیمت آخرین نسل از آیپاد تاچ خود در سال ۲۰۱۷ میلادی، همزمان اقدام به توقف تولید آیپاد کلاسیک و آیپاد نانو کرد که همین موضوع آینده‌ی سری آیپاد را در هاله‌ای از ابهام برد.

بسیاری بر این باورند که با وجود گجت‌های پیشرفته‌تر و مجهزتری نظیر آیپد و آیفون‌های اپل، اقبال عمومی برای خرید آیپاد تاچ بسیار پایین است، حال آنکه نمی‌توان در رابطه با توقف کامل تولید آیپاد تاچ یا به‌روزرسانی آن با سخت‌افزار و قابلیت‌های جدید به‌صورت قاطع اظهار نظر کرد.

از جمله‌ی دیگر مواردی که وبسایت ژاپنی در گزارش خود به آن اشاره کرده، احتمال استفاده از درگاه USB-C در نسل جدید آیفون‌های این شرکت است. پیش از این نیز گزارش‌هایی منتشر شده بود که نشان از به‌کارگیری درگاه USB-C در آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل داشت. همان‌طور که می‌دانید، اپل در آیپدهای جدید خود که چندی پیش رونمایی شدند، درگاه USB-C را جایگزین لایتنینگ کرده است؛ از این‌رو بسیاری معتقدند که این اتفاق برای آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل نیز خواهد افتاد.

منبع: زومیت

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: CES ۲۰۱۹ شرکت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین امروز سه شنبه آماری جدید از شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون منتشر کرد.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین و جنگ علیه غزه، ۴۷۸ فلسطینی در کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

براین اساس، در بین این شهدا ۱۲۲ نفر کودک، چهار زن و ۱۶ اسیر حضور داشته اند که همگی پس از تشدید تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه کرانه باختری پس از عملیات طوفان الاقصی به شهادت رسیده اند.

کد خبر 6086380 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت در سمنان
  • اوقات شرعی فردا، هفتم اردیبهشت در شیراز
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید